• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۳ / ۲۰:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93101508409
  • خبرنگار : 71431

قاتل با پدرش به آگاهی تهران آمد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در جریان یک درگیری اقدام به قتل جوانی در یکی از رستوران‌های کن کرده بود، خبر داد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در جریان یک درگیری اقدام به قتل جوانی در یکی از رستوران‌های کن کرده بود، خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ساعت 23 روز 12 دی ماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیس، وقوع یک فقره نزاع و درگیری در داخل یکی از رستوران‌های جاده کن به کلانتری 142 اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی 24 ساله به نام "حمیدرضا" بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن فوت کرده است.

با اعلام خبر جنایت به پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل جنایت حاضر و ضمن هماهنگی با قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی اقدام به دستگیری تعدادی از افراد حاضر در درگیری کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی، تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بررسی اظهارات افراد دستگیر شده حکایت از آن داشت که درگیری از زمان ورود یک گروه موسیقی دوره گرد به داخل یکی از رستوران‌های منطقه کن آغاز و در ادامه با فرار آنها از داخل اولین رستوران و فرار یکی از اعضای گروه موسیقی به داخل رستورانی دیگر در همان نزدیکی و تعقیب وی توسط تعدادی از افراد حاضر در رستوران اول، آغاز شده است.

ادامه تحقیقات نشان داد که مقتول به همراه تعدادی از دوستانش به تعقیب فرد دوره‌گرد، وارد رستوران محل جنایت شده که در آنجا با تعدادی از افراد داخل رستوران محل جنایت درگیر شده‌اند که طی درگیری، مقتول با ضربه چاقوی یکی از افراد داخل رستوران به قتل رسیده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل جنایت به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته داخل رستوران پرداخته و با بازبینی تصاویر دوربین‌ها موفق به شناسایی لحظه درگیری مقتول با قاتل شدند که با به دست آمدن تصویر لحظه جنایت، تعدادی از متهمان دستگیر شده شرکت‌کننده در درگیری، موفق به شناسایی متهم پرونده به نام محسن ( 29 ساله ) شدند.

در ادامه با شناسایی عامل جنایت، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت محسن در فاز اول شهرک اندیشه مراجعه و از طریق اعضای خانواده وی اطلاع پیدا کردند که محسن در ساعت 3 بامداد روز 13 دی ماه به خانه مراجعه و پس از برداشتن مقداری از وسایل شخصی ( لباس و ... ) از خانه خارج شده است.

پدر متهم پس از اطلاع از موضوع جنایت ، جهت تحویل دادن فرزند خود به پلیس اعلام آمادگی کرده و اعلام کرد که فرزند خود را شخصا به قانون تسلیم خواهد کرد؛ سرانجام در ساعت 15 روز 14 دی ماه پدر متهم به همراه فرزند خود به اداره دهم پلیس آگاهی مراجعه و فرزند خود را به پلیس آگاهی معرفی کرد.

محسن پس از حضور در اداره دهم با اشاره به این موضوع که تمام اتفاقات آن شب در یک لحظه کوتاه رخ داده و حتی مقتول را نیز نمی‌شناخته اظهارکرد: مقتول چند ضربه مشت به صورت من وارد کرد و همین موضوع باعث عصبانیت من شد؛ در یک لحظه با چاقوی داخل رستوران ضربه‌ای را به سمت مقتول پرتاب کرده و به سرعت از رستوران خارج شدم.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha