• یکشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93102815554
  • خبرنگار : 71431

بازدید وزیر کشور عراق از مرکز فرماندهی پلیس پایتخت

همکاری‌های پلیسی ایران و عراق بیشتر می‌شود

همکاری‌های پلیسی ایران و عراق بیشتر می‌شود

ظهر امروز وزیر کشور عراق و شماری از معاونانش از مرکز فرماندهی پلیس پایتخت، مرکز عملیات 110 و دیگر بخش‌های پلیس تهران بازدید کردند.

ظهر امروز وزیر کشور عراق و شماری از معاونانش از مرکز فرماندهی پلیس پایتخت، مرکز عملیات 110 و دیگر بخش‌های پلیس تهران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره بازدید وزیر کشور عراق و معاونانش از مجموعه پلیس تهران با اشاره به ارایه گزارشی از عملکرد فعالیت پلیس پایتخت اظهار کرد: همانطور که شهروندان نیز می‌دانند مدتی است که در پلیس پایتخت از فناوری‌های روز دنیا برای رصد فضای شهری استفاده کرده و در عملیات‌ها و ماموریت‌هایمان نیز از تجهیزات به روز استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آماده همکاری بیشتر با کشور عراق در حوزه پلیسی هستیم، گفت: پلیس تهران این آمادگی را دارد تا تجربیاتش را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، محمد سالم وزیر کشور عراق نیز با اشاره به این بازدید اظهار کرد: ما در سفر به تهران از بخش‌های مختلف پلیس این شهر نیز بازدید کردیم که به نظر می‌رسد مجموعه پلیس این شهر در وضعیت خوبی قرار دارد.

وزیر کشور عراق ادامه داد: یکی از مواردی که در این بازدید مورد توجه ما قرار گرفت، تقسیم تهران به چهار بخش بود که به نظرم این ایده مناسبی برای تامین ایمنی و همچنین کنترل پایتخت ایران با چنین وسعت و بزرگی است.

وی خواستار استفاده از تجربیات و توانمندی‌های پلیس پایتخت در کشور عراق شد و گفت: پلیس عراق در گذشته به لحاظ کارآیی در سطح بالایی قرار داشت اما متاسفانه در سال‌های اخیر و به دلیل شرایط به وجود آمده در کشورمان با عقب‌ماندگی‌هایی روبرو شدیم.

به گزارش ایسنا، در این دیدار سردار رادان جانشین سابق فرمانده نیروی انتظامی و رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا نیز حضور داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha