• دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۳ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 93102916403
  • خبرنگار : 71342

در آستانه جشنواره‌ی فیلم فجر مطرح شد

«چاقی» کمدی نیست

«چاقی» کمدی نیست

کارگردان فیلم «چاقی» تاکید کرد که این فیلم،کمدی نیست بلکه یک اثر اجتماعی است.

کارگردان فیلم «چاقی» تاکید کرد که این فیلم،کمدی نیست بلکه یک اثر اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، راما قویدل روز دوشنبه 29 دی ماه در نشست «یک فیلم ، یک سلام» در پردیس ملت در سخنانی مطرح کرد: فیلم «چاقی» بیشتر یک موقعیت است و موضوع اصلی آن از دل جامعه ما بیرون می‌آید و ما تلاش کردیم نگاه متفاوتی به این موضوع و موقعیت داشته باشیم.

در این نشست مهسا کرامتی یکی دیگر از بازیگران فیلم «چاقی» و همسر راما قویدل در بیان شعار این فیلم نیز گفت: این فیلم روایت انتخاب بین عشق با وجدان است.

کرامتی درباره بازی‌اش در این فیلم توضیح داد: قویدل همیشه در انتخاب بازیگر خیلی حرفه‌ای عمل می‌کند و اینکه من همسراش هستم در تصمیم‌گیری‌هایش تاثیری ندارد، اما در مورد فیلم چاقی از ابتدا این نقش را برای من نوشته بود.

او اضافه کرد: این فیلم بیشتر یک اثر عاشقانه و اجتماعی است و من در آن نقشی بازی می‌کنم که تا به حال بازی نکرده‌ام.

کرامتی که در این فیلم بیشتر با علی مصفا هم بازی است با ابراز خرسندی از این تجربه افزود:‌آقای مصفا با آرامش و اخلاق درجه یک حرفه‌ای خود به همه گروه انرژی بسیار خوبی می داد، او کاری می‌کرد که همه ما فقط به کارمان فکر کنیم و هرگز به حاشیه‌ها فکر نکنیم.

در ادامه راما قویدل درباره پیش بینی استقبال مخاطبان گفت: هیچ تصوری ندارم چون این فیلم اولین تجربه حضورم در جشنواره فجر است.

همچنین حمید آخوندی تهیه‌کننده فیلم «چاقی» در توضیحاتی گفت:‌پیچیدگی این کار به کارگردانی آن بر می‌گردد چون فیلم موضوعاتی را بیان می‌کند که شاید خط قرمز باشند و مهم این است که به گونه‌ای بیان شوند تا کار دچار ممیزی نشود.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون اضافه کرد:‌این فیلم یک اثر شریف اجتماعی است و اگر اکران خوبی بگیرد و مانند برخی فیلم های اجتماعی دچار حاشیه نشود،‌ با اقبال روبرو خواهد شد.

آخوندی گفت:‌ ما در این فیلم یک بیماری را نمایش می‌دهیم اما مدیریت درمان این بیماری بر عهده مدیران فرهنگی جامعه است.

راما قویدل نیز گفت: من و گروهم همه تلاشمان را انجام دادیم تا فیلمی شریف و سلامت بسازیم، درباره موضوعی که از دور خیلی منزه به نظر نمی‌رسد.

ترابی چهره‌پرداز «چاقی» توضیحاتی درباره کار خود در این اثر ارائه کرد و گفت: با وجود محدودیت‌های سینما،‌از نتیجه کار راضی هستم.

در پایان این برنامه، پوستر فیلم «چاقی» توسط راما قویدل و حمید آخوندی رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha