• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 93103016730
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

کشف اشیای تاریخی و باستانی در «هوراند»

کشف اشیای تاریخی و باستانی در «هوراند»

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده‌ی انتظامی اهر از کشف 88 قطعه اشیای تاریخی و باستانی و انواع اقلام اعتیادآور در این شهرستان خبر داد.

فرمانده‌ی انتظامی اهر از کشف 88 قطعه اشیای تاریخی و باستانی و انواع اقلام اعتیادآور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، سرهنگ «رحیم محمدی» در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها و جرائم اجتماعی و تأمین امنیت عمومی مطلوب در منطقه، عوامل پاسگاه انتظامی «هوراند» نسبت به شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده با هماهنگی نهادهای دخیل در این امر اقدام کرد.

وی افزود: در این عملیات عوامل پاسگاه موفق به کشف اشیای تاریخی از جمله کاسه و 88 قطعه و انواع اقلام اعتیادآور شدند و در این مورد نیز یک نفر به نام(م_ج) 38 ساله دستگیر شد.

محمدی گفت: نقش و راهنمایی‌های مردم در موفقیت‌های مأموریتی پلیس مهم است و انتظار می‌رود مردم در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و حفظ آرمان‌های کشور از جمله موارد امنیتی و اجتماعی و فرهنگی یاور پلیس بوده و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهند.

کشف 15دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مراغه

فرمانده‌ی انتظامی مراغه از دستگیری دو سارق و کشف 15 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مراغه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، سرهنگ «سهراب رحیم‌زاده» در جمع خبرنگاران گفت: با ارجاع یک فقره پرونده در خصوص سرقت موتورسیکلت، کارآگاهان این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی موفق شدند دو نفر با هویت‌های معلوم را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران در بازجویی از متهمان، موفق به کشف 15دستگاه سرقت موتورسیکلت شدند.

رحیم‌زاده اظهار کرد: با گرفتن اظهارات متهم سه مالخر دستگیر و به‌همراه متهمان با صدور قرار از طرف مقام قضایی روانه زندان شدند.

کشف کالای قاچاق 6 میلیارد ریالی در بناب

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان بناب گفت: با تلاش مأموران پلیس یگان امداد بناب، 518 دستگاه گوشی گرانقیمت قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، سرهنگ «علی سلطانی‌وش» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک دستگاه سواری پژو حامل بار قاچاق از استان آذربایجان‌غربی به حومه‌ی بناب، توقف خودروی مربوطه در دستور کار پلیس یگان امداد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها، محورهای ورودی و خروجی شهرستان تحت پوشش قرار گرفت و خودروی مذکور در بلوار ولایت متوقف و در بازرسی از آن تعداد، 518 دستگاه گوشی همراه و لوازم جانبی آن کشف شد.

سلطانی‌وش افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و در ادامه اظهار کرد: کالای قاچاق کشف شده را در یکی از شهرهای استان آذربایجان‌غربی بارگیری کرده است و قصد انتقال آن به تبریز را داشت که با هوشیاری مأموران ناکام ماند.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان بناب گفت: متهم به همراه اقلام مکشوفه و پرونده‌ی متشکله تحویل دادسرا شد.

دستنبد پلیس بر دستان سارق خانه باغ‌ها در مرند

فرمانده‌ی انتظامی مرند از دستگیری یک سارق با 10 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان شرقی، سرهنگ «علی طاحونی» در جمع خبرنگاران گفت: با وصول پرونده‌ی سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و خانه باغ‌ها در حوزه‌ی استحفاظی شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: عوامل آگاهی این شهرستان با همکاری مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان با بررسی صحنه جرم و پس از یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعات بدست آمده و بررسی شیوه و شگردهای سرقت‌های انجام شده و انجام یک سری تحقیقات محسوس و نامحسوس سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای با هویت معلوم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: سارق پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و در تحقیقات، به چندین فقره انواع سرقت شامل سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و خانه باغ‌ها اعتراف کرد که با بازسازی صحنه‌های جرم همه‌ی سرقت‌ها تأئید شد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان مرند با بیان اینکه سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام و در صورت داشتن هر گونه انتقادات و پیشنهادات و شکایات و تقدیرات از عملکرد پلیس با سامانه 197 در میان بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha