• جمعه / ۳ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 93110301315
  • منبع : فضای مجازی

پرمخاطب‌ترین اخبار ایسنا در هفته‌ای که گذشت

هر چند پرمخاطب‌ترین خبر ایسنا در هفته گذشته متعلق به ورزشی‌ها بود اما این هفته را باید هفته‌ای دانست که اخبار دیپلماتیک و پیام‌هایی که در این زمینه منتشر شد بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کرد؛ چه این که سه خبر از پنج خبر پربازدید ایسنا در این حوزه بود.

هر چند پرمخاطب‌ترین خبر ایسنا در هفته گذشته متعلق به ورزشی‌ها بود اما این هفته را باید هفته‌ای دانست که اخبار دیپلماتیک و پیام‌هایی که در این زمینه منتشر شد بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کرد؛ چه این که سه خبر از پنج خبر پربازدید ایسنا در این حوزه بود.

5

در هفته‌ای که گذشت پنجمین خبر پرمخاطب ایسنا یک عکس‌نوشت بود

سرویس ایسنا+ درباره عکسی از وزرای خارجه ایران و آمریکا که در یکی از خیابان‌های ژنو در حال قدم زدن بودند یادداشتی منتشر کرد. این عکس‌نوشت در 29 دی ماه منتشر شد و به نظر می‌رسد مخاطبان از آن راضی باشند.

4

چهارمین خبر پربازدید ایسنا هم در خارج از مرزهای ایران اتفاق افتاد و آن هم پیام تلگرافی سیدحسن نصرالله به اسراییل بود که دو کلمه بیشتر نبود، اما انعکاس وسیعی در رسانه‌های جهان داشت. در ایسنا هم این خبر با تیتر «پیام دو کلمه‌ای نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها: "جهزوا ملاجئکم!"» در روز دوشنبه 29 دی منتشر شد. این خبر توانست یکی از پرمخاطب‌ترین اخبار ایسنا شود و مقام چهارمی را به خود اختصاص دهد.

3

اما خبر سوم دیروز یعنی پنج‌شنبه و از درون ایران منتشر شد اما مخاطبان اصلی‌اش هزاران کیلومتر خارج از مرزها بودند و آن هم «پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان در اروپا و آمریکای شمالی» بود. پیام ایشان با وجود مخاطبان اصلی‌اش در خارج از کشور در ایسنا که یک رسانه داخلی است نیز به فاصله یک روز پس از انتشار توانست سومین خبر پرمخاطب ایسنا شود.

2

دومین خبر پرمخاطب ایسنا در هفته‌ای که گذشت درباره صدور حکم پرونده معاون اول رییس‌جمهور سابق احمدی‌نژاد بود. خبر «محمدرضا رحیمی به پنج سال و 91 روز حبس و پرداخت سه میلیارد و 850 میلیون تومان محکوم شد» در روز چهارشنبه اول بهمن منتشر شد و توانست دومین خبر پرمخاطب ایسنا در هفته‌ای که گذشت شود.

1

اما پرمخاطب‌ترین خبر ایسنا در هفته گذشته یک خبر ورزشی بود؛ «اولین خریدار پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی» این خبر که یکشنبه هفته قبل منتشر شد مربوط به شخصی است که قصد دارد تیم فوتبال پرسپولیس را با قیمتی که برای آن تعیین شده خریداری کند. طبعا انتظار می‌رفت با توجه به ارتباط این خبر با تیم پرطرفدار پرسپولیس و نیز در کل پرمخاطب بودن اخبار ورزشی بتواند عنوان پرمخاطب‌ترین خبر ایسنا را به خود اختصاص دهد که همین اتفاق هم افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha