• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93110401415
  • خبرنگار : 71381

اکرمی: مقام معظم رهبری توطئه‌های غرب را خنثی می‌کنند

اکرمی: مقام معظم رهبری توطئه‌های غرب را خنثی می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی گفت: پیام‌رسانی و رساندن پیام اسلامی محمدی در شرایط خاص حتماً‌ جزو رسالت‌ها و مسئولیت رهبری است که باید آن را انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی گفت: پیام‌رسانی و رساندن پیام اسلامی محمدی در شرایط خاص حتماً‌ جزو رسالت‌ها و مسئولیت رهبری است که باید آن را انجام دهند.

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکایی شمالی اظهار کرد: ولایت فقیه که زعامت، رهبری و پیشوایی ایران اسلامی را دارند، باید منادی اسلام محمدی باشد و هر زمان ضرورت و مفید می‌دانند،‌ پیام اسلام محمدی را برای مردم داخل و خارج بازگو کنند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز باید پیام اسلام برای دنیا تبیین و تذکر داده شود،‌تصریح کرد: امام خمینی (ره) در همین راستا به مصلحت، نامه‌ای برای گورباچف نوشتند و به مسکو فرستادند.

وی با بیان اینکه بعد از حوادث اخیر در فرانسه شاهدیم غرب اسلام هراسی و اسلام ستیزی را شروع کرده است، گفت:‌ در شرایطی که دنیای غرب فشار به اسلام را مضاعف کرده است،‌ رهبری باید این توطئه‌ها را خنثی کند و برای جهانیان روشن کند که اسلام از رفتارهای برخی مسلمانان دو مطلب جداگانه است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه غرب و اروپا از شرایط پیش آمده سوء‌استفاده می‌کنند، اظهار کرد: غربی‌ها خودشان داستان شارلی را به وجود آوردند و داعش را در سوریه و عراق ایجاد کردند اما آن را به اسلام منتسب می‌کنند.

اکرمی خاطر نشان کرد: رهبری به خوبی به جوانان اروپا و آمریکا و جوانان مسلمان را خط و جهت داده است که اسلام ، قرآن و سیره پیامبر را مطالعه کنند که برایشان مشخص شود اسلام از رفتار برخی مسلمانان جدا است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای اطلاع‌رسانی و ارتباطات است، افزود: مقام معظم رهبری به خوبی از این فرصت بهره گرفتند تا اسلام محمدی،‌خط و ربط و راه و روش و سیره پیامبر را روشن کنند و از هر جوانان مسلمان اروپا و آمریکا بخواهند به طور مستقل اسلام را مطالعه کرده و به دیگران بشناسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha