• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 93110703886
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

معلمان در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نمی‌مانند

معلمان در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نمی‌مانند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مناطق محروم چهارمحال و بختیاری با مشکل ماندگاری معلم مواجه هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مناطق محروم چهارمحال و بختیاری با مشکل ماندگاری معلم مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی در دیدار با ریس مرکز برنامه‎ریزی نیروی انسانی و فن‎آوری اطلاعات آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: هرچند از ابتدای انقلاب با وجود تمام مشکلات و محرومیت‎‌ها تاکنون تحول عظیمی در حوزه آموزش و پرورش استان رخ داده است اما هنوز با وجود تمام تلاش‌ها کمبودهایی از لحاظ تامین ابنیه و تجهیزات مدارس استان بویژه در مناطق محروم وجود دارد .اکنون بسیاری از مدارس با قدمت بیش از 30 سال نیاز به ترمیم و بازسازی دارند.

وی با اشاره به مشکلات کنونی در حوزه نیروی انسانی آموزش و پرورش بویژه در مناطق محروم تصریح کرد: در گذشته در نحوه استخدام نیرو در آموزش و پرورش دقت نشد و با برگزاری آزمون، افراد از مناطق برخوردار به مناطق محروم فرستاده شدند که بعد از مدتی همین اشخاص خواستار بازگشت به منطقه خود شدند.

سلیمانی با بیان اینکه مناطق محروم زیادی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که همواره در زمینه ماندگاری معلم دچار مشکل هستند، افزود: باید با بررسی مشکلات معلمان و همچنین ایجاد انگیزه در آنان تلاش کرد تا بتوان این معضل را رفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات مدارس استان در شورای آموزش و پرورش، مطرح و بررسی می‌شود و تاکنون با وجود محدودیت امکانات برای رفع مشکلات اقدامات خوبی انجام شده است.

سلیمانی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش استان افزود: به طور قطع به آموزش و پرورش استان برای تکمیل این پروژه‎ها کمک می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha