• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93111508389
  • خبرنگار : 71404

ناصر طهماسب:

دوبله سریال «مولانا» یک ماه زمان برد

دوبله سریال «مولانا» یک ماه زمان برد

ناصر طهماسب - مدیر دوبلاژ سریال «جلال‌الدین» - این اثر تاریخی را کار پاکیزه‌ای دانست و عنوان کرد: شرح زندگی مولانا قطعا برای مردم جذابیت دارد و به نظر می‌رسد این سریال، کار خوب و تمیزی درآمده و تاثیرگذار است.

ناصر طهماسب - مدیر دوبلاژ سریال «جلال‌الدین» - این اثر تاریخی را کار پاکیزه‌ای دانست و عنوان کرد: شرح زندگی مولانا قطعا برای مردم جذابیت دارد و به نظر می‌رسد این سریال، کار خوب و تمیزی درآمده و تاثیرگذار است.

این مدیر دوبلاژ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، گفت: سریال «جلال‌الدین» که این شب‌ها از تلویزیون در حال پخش است، در 10 الی 12 قسمت آماده پخش شده بود و حدود یک ماه دوبله آن زمان برد. همچنین گویندگان خوب زیادی در این سریال تاریخی صداپیشگی کرده‌اند و خودم هم علاوه بر مدیر دوبلاژی، گویندگی کرده‌ام.

سریال جلال الدین

سریال جلال الدین

او یادآور شد که سریال «جلا‌ل‌الدین» فروردین تا اردیبهشت 93 دوبله شده است.

طهماسب سپس به سختی‌های دوبله‌ی یک کار تاریخی اشاره کرد و یادآور شد: مسلما دوبله‌ کارهای تاریخی سختی‌های خاص خودش را دارد؛ چراکه تبدیل متن‌های تاریخی به یک کار شنیداری، قطعا کار مشکلی است و علاوه بر دوبله‌ی آن، ساخت اینگونه کارها هم خیلی مشکل است.

این مدیر دوبلاژ در ادامه به معرفی گویندگان سریال «جلال‌الدین» پرداخت و افزود: پرویز بهرام‌، ناصر خویشتن‌دار‌، چنگیز جلیلوند‌، منوچهر اسماعیلی‌، تورج نصر‌، حسین عرفانی، محمدعلی جان‌پناه‌، امیر حکیمی‌، جواد پزشکیان‌، تورج مهرزادیان‌، اکبر منانی‌، ناصر مدقالچی‌، ناصر نظامی‌، شهراد بانکی‌، ولی الله مومنی‌، ژرژ پطروسی‌، افسانه پوستی‌، زهرا سوهانی‌، مینا قیاس‌پور‌، زهره شکوفنده‌ و ... از گویندگان این مجموعه هستند و بهمن هاشمی نیز نریشن این سریال را خوانده است. در کل تعداد گویندگان خانم این کار به نسبت آقایان کمتر است.

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا محدودیت خاصی برای دوبله سریال «جلال‌الدین» داشتید؟ اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای دوبله این کار از هیچ لحاظ نداشتیم؛ چراکه کارگردان این سریال خیلی مرتب بود و خوشبختانه همه کارها به موقع و بدون مشکل انجام شد.

طهماسب در پایان از دوبله دو انیمیشن سینمایی خبر داد و گفت: اخیرا دو انیمیشن سینمایی با عنوان «شاهزاده رُم» و «مبارک» را برای جشنواره دوبله کردم.

به گزارش ایسنا، سریال «جلاالدین مولانا» به سفارش مرکز فیلم و سریال شبکه آی‌فیلم ساخته شده است. این سریال تاریخی به کارگردانی شهرام اسدی و آرش معریان و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر جمعه‌ها ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه اول پخش می‌شود.

در این مجموعه بازیگرانی چون علی دهکردی، آرش مجیدی، رضا بهبودی، شبنم مقدمی، مهتاج نجومی، محمد فیلی، آتش تقی پور، کاظم هژیرآزاد، فریده سپاه منصور، زنده یاد باقر صحرارودی و ... ایفای نقش داشتند.

سریال جلال الدین

سریال جلال الدین

سریال جلال الدین

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha