• یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93111910439
  • خبرنگار : 71506

ایمان صادقی: اهداف بزرگی در سر دارم

ایمان صادقی: اهداف بزرگی در سر دارم

قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان می‌گوید اهداف بزرگی چون کسب مدال طلای جهان و المپیک را در برنامه خود دارد.

قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان می‌گوید اهداف بزرگی چون کسب مدال طلای جهان و المپیک را در برنامه خود دارد.

ایمان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد جایزه بزرگ فرانسه در اولین قدم حضور در تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: خدا را شکر توانستم عملکرد خوبی از خود نشان بدهم و نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم. از اینکه اعتماد خادم را به خوبی جواب دادم خوشحالم.

آزادکار وزن 61 کیلوگرم تیم ملی درباره سطح این رقابت‌ها گفت: سطح رقابت‌ها واقعا بالا بود و برخی قهرمانان جهان و المپیک در آن حضور داشتند. در برخی اوزان کشتی‌گیران نه چندان مطرح عملکرد خوبی مقابل چهره‌های نامی داشتند.

قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان افزود: در دیدار فینال توانستم کشتی را خوب مدیریت کنم و مقابل حریف لهستانی پیروز شدم. البته کمک‌های فنی کادر فنی تیم ملی در کسب این موفقیت بسیار پررنگ بود و از آن‌ها تشکر می‌کنم. مطمئنا حضور در این رقابت‌ها نقش زیادی در شناخت نقاط ضعف و قوت تیم داشت و من نیز با حضور در این مسابقه‌ها صاحب تجربه بیشتری شدم.

صادقی با بیان اینکه اهداف زیادی در تیم ملی کشتی بزرگسالان دارد گفت: من هنوز جوانم و می‌خواهم با تمرین‌های منظم و متحمل شدن هر سختی به اهدافم در تیم ملی برسم. تمام تلاشم را می‌کنم تا دو بنده تیم ملی را بدست بیاورم و با عملکرد خوب و با نظر کادر فنی ان‌شاءالله افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی را به دست بیاورم. بدون شک کار زیر نظر شخصی مانند خادم تجارب زیادی را نصیب هر کشتی‌گیری می‌کند.

وی درباره فن استثنایی‌اش در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان و ادعای کاظم محسنی‌نیا آزادکار سابق مبنی بر اینکه او ابداع کننده این فن است گفت: این چیزها برایم اهمیت زیادی ندارد. از اینکه این فن من نظر اهالی کشتی در داخل و خارج از کشور و همچنین اتحادیه جهانی کشتی را جلب کرد بسیار خوشحالم و خودم هم فکر نمی‌کردم با چنین استقبالی مواجه شوم. حال اینکه این فن به نام شخص دیگری شود یا من برایم مهم نیست. من در کشتی به دنبال این چیزها نیستم بلکه اهداف بزرگی چون رسیدن به طلای جهان و المپیک در سر دارم. نمی‌خواهم با فکر کردن به مسائل حاشیه‌ای در کارم خللی ایجاد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha