• جمعه / ۱ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93120100122
  • منبع : نمایندگی لرستان

یکک عضو کمیسیون امنیت ملی:

قانون خرید خدمت سربازی بدون پیش فرض مطرح شده است

قانون خرید خدمت سربازی بدون پیش فرض مطرح شده است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید بررسی بیشتری روی خرید خدمت سربازی انجام شود.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید بررسی بیشتری روی خرید خدمت سربازی انجام شود.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: شخصاً روی نحوه خرید سربازی با مبالغی که گفته شده نقد دارم، چرا که عده‎ای پول دارند و خرید می‎کنند و عده‎ای که پول ندارند بلاتکلیف هستند که بایستی بررسی کنیم که تکلیف افرادی که از روی ناچاری و گرفتاری زندگی سربازی نرفته و اقدام به کارگری می‎کنند، چه می‎شود.

وی ادامه داد: عده‎ای به فعالیت‎هایی مشغول هستند که نیازی به پایان خدمت ندارند و باید بررسی کرد که چگونه می‎شود این قضیه را مرتفع ساخت.

آقامحمدی با اشاره به اینکه خدمت سربازی یک امر لازم‎الاجرا برای همه اقشار است و باید برابر قانون خدمت مقدس سربازی انجام شود، تصریح کرد: هیچ کسی در انجام این امر مقدس استثنا نیست و از رئیس تا مرئوس باید برابر قانون اقدام به انجام سربازی کنند.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس درباره خرید سربازی که اخیراً در رسانه‎ها اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه این قانون با عجله و بدون پیش فرض و مقدمه مطرح شده در حالی که باید روی آن بررسی بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۳ ۱۶:۵۲

با سلام آيا واقعاً مني كه هفت سال غيبت دارم و متاهل هستم چه فرقي با اونيكه هشت سال غيبت داره ميكنم؟ لطفاً واسه كسايي كه متاهل هستند واسه سال غيبت تخفيف بديد

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۵۷

بايد به کارشناسان اين طرح جايزه نوبل خلاقيت داد. دو نفر رو فرض کنيد که مثلا مجرد و ديپلمه. يکي 8 سال غيبت داره متولد 1366 با 28 سال سن!! يکي 20 سال غيبت داره متولد سال 1356 با 38 سال سن!! حالا تصور کنيد نفر اول بايد 15 ميليون تومان بده. و نفر دوم بايد 15+18 ميليون تومان بده!!!!!!!! در حالي که نفر اول جوون تره و بيشتر به درد نظام وظيفه ميخوره اولا نفر دوم به اندازه کافي محروميت اجتماعي کشيده دوما!!!!! ايسنا لطفا اين تناقض وحشتناک رو از مسئولين پيگير باش.