• شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 93120200457
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

دستگیری قاتل فراری در بیرجند

دستگیری قاتل فراری در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی، گفت: قاتل فراری پس از سه سال فرار از دست مأموران در بیرجند دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی، گفت: قاتل فراری پس از سه سال فرار از دست مأموران در بیرجند دستگیر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، سرهنگ «پرویز عرب‌زاده» گفت: ساعات اولیه صبح روز سوم مهرماه سال 90 از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر درگیری و نزاع در پمپ بنزین اطراف شهرستان قائن به مأموران اطلاع داده شد که بلافاصله تیم‌های گشتی و کارآگاهان آگاهی به محل اعزام شدند .

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند نزاع بین دو برادر و فرد سوم به‌وقوع پیوسته که در این درگیری یکی از برادران 40 ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و دیگری مجروح و ضارب با توجه به خلوتی صبح از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: کارآگاهان عملیات دستگیری قاتل فراری را آغاز کردند که در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند قاتل به تهران متواری شده و در کارگاه نجاری مشغول به کار است.

عرب‌زاده اظهار کرد: قاتل فراری با ترس از دستگیری بارها مکان خود را تغییر داد و در طول سه سال گذشته به استان مازندران، شهرستان مشهد و زاهدان متواری شد که در نهایت سه هفته پیش به بیرجند آمده و در مخفی‌گاهی پنهان شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره جرائم آگاهی استان با توجه به وضعیت خاص قاتل و احتمال درگیری وی با مأموران به‌دنبال فرصتی بودند تا نامبرده بدون آسیب رسیدن به شهروندان و درگیری دستگیر شود.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی ادامه داد: کارآگاهان دیشب (جمعه یکم اسفندماه) در عملیاتی فنی و دقیق قاتل فراری را پس از سه ساعت عملیات کنترل و مراقبت، بدون درگیری در مخفی‌گاهش دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم 30 ساله در اعترافاتش به قتل اعتراف کرد و انگیزه‌اش از قتل را اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کرد.

عرب‌زاده به شهروندان توصیه کرد: در هنگام بروز اختلافات خونسردی خود را حفظ کرده و رفتار خود را کنترل کنند.

وی حمل سلاح سرد را یکی از عوامل اصلی مجروحیت در نزاع دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان اختلافات خود را از طریق مراجع قضائی و یا مراجعه به بزرگان و افراد معتمد برطرف کنند و با الگوپذیری از آموزه‌های دینی مبنی بر گذشت و کنترل خشم حادثه‌ای را برای خود و دیگران رقم نزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha