• دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 93120401989
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید استاندار سمنان بر استفاده از ظرفیت شترسواری در نوروز

تاکید استاندار سمنان بر استفاده از ظرفیت شترسواری در نوروز

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر استفاده از ظرفیت شتر سواری و تورهای چند ساعته به کویر و جنگل در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: ایام نوروز فرصتی برای ایجاد امکانات توسعه پایدار صنعت گردشگری در استان باشد.

استاندار سمنان بر استفاده از ظرفیت شتر سواری و تورهای چند ساعته به کویر و جنگل در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: ایام نوروز فرصتی برای ایجاد امکانات توسعه پایدار صنعت گردشگری در استان باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمد وکیلی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان بر معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان سمنان در حوزه گردشگری تاکید ‌و اظهار کرد: معرفی استان سمنان می‌تواند نقش مهمی در افزایش پتانسیل جذب گردشگر به این استان داشته باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی باید توانمندی‌های استان را معرفی کنند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان با اشاره به اینکه حدود 600 کیلومتر از جاده زائران حرم امام رضا(ع) در استان سمنان قرار دارد، گفت: از ظرفیت مسافران عبوری باید بیشترین بهره برداری شود.

وی با تاکید بر معرفی هر چه بیشتر امامزاده یحیی(ع) واقع در سمنان، افزود: متاسفانه تا کنون این امامزاده به عنوان برادر امام رضا(ع) به خوبی معرفی نشده است.

وکیلی با بیان اینکه صنعت توریسم باید به صنعتی درآمدزا در استان تبدیل شود، گفت: ورودی شهرها باید برای مسافران و زائران برای وارد شدن به داخل شهرها ایجاد انگیزه کند.

وی با ابراز خرسندی از برطرف شدن بخش عمده نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان سمنان، اظهار کرد: جاده‌های استان از امنیت بالای جاده‌ای برخوردارند و حضور نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر در جاده‌های استان سمنان کاملا محسوس است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به آمار مسافران نوروزی سال 93 گفت: 65 درصد ظرفیت اقامتی استان سمنان مربوط به مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی است و مدارس و آموزش عالی نقش اساسی در اسکان مسافران نوروزی دارند.

«حسین خواجه بیدختی» افزود: برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران و گردشگران نوروزی، جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان از این پس تا پایان سالجاری هر هفته برگزار می‌شود.

در این جلسه فرمانداران و سایر اعضای جلسه به بیان پیشنهادات و نظرات و مشکلات در رابطه با چگونگی ارائه خدمات بیشتر به مسافران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha