• دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 93120402143
  • منبع : نمایندگی البرز

عملیات اجرایی پروژه همت از سرگرفته شد

عملیات اجرایی پروژه همت از سرگرفته شد

ایسنا/البرز مدیرساخت و توسعه راه‌های استان البرز از تخصیص اعتبار 70 میلیاردی برای اجرای پروژه همت در سال آینده خبر داد.

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان البرز از تخصیص اعتبار 70 میلیاردی برای اجرای پروژه همت در سال آینده خبر داد.

افشین پیرنون، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، با اشاره اهمیت اجرایی شدن این پروژه گفت: اتصال بزرگراه شهید همت به کرج یکی از پروژه‌های ملی که طی دو سال گذشته حدود 5.5 کیلومتر آن احداث و زیر بار ترافیک رفته است.

وی در خصوص محدوده‌ای از این بزرگراه که تاکنون زیر بار ترافیک رفته، افزود: درحال حاضر شاهد تردد خودرو در محدوده استحفاظی منطقه 22 تهران تا پل گرمدره کرج هستیم.

پیرنون درباره توقف مقطعی اجرای بخش‌هایی از این پروژه خاطرنشان کرد: اجرای سه کیلومتر از این پروژه به دلیل وجود برخی معارضان خصوصی تا یک هفته قبل متوقف شده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکل این معارضان با همکاری دادستانی کرج و استانداری البرز طی چند روز گذشته حل شده و در حال حاضر شاهد استقرار ماشین‌آلات سنگین و حضور نیروهای کاردر این محدوده هستیم.

این مسئول تاکید کرد: با رفع مشکل معارضین درآینده‌ای نزدیک شاهد تحقق وعده اتصال اتوبان همت به جهان‌نما خواهیم بود.

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان البرز با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر تسریع اجرای این پروژه ابراز کرد: بدون شک یکی از مهمترین موانع اجرای پروژه‌های عمرانی عدم پرداخت به موقع و وجود محدودیت در تامین اعتبارات لازم است.

پیرنون یادآورشد: متاسفانه تا کنون اعتبار لازم برای اجرای این پروژه تامین نشده و همین امر تغییر در زمان‌ بندی‌های پیش‌بینی شده برای افتتاح فازهای مختلف آن را در پی داشته است.

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان البرز ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به استان البرز در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه قول‌های مساعدی داده است.

وی در پایان اظهار کرد: براساس این قول بنا شده در سال 94 بیش از 70 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha