• جمعه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94011402637
  • خبرنگار : 71442

/گزارش پشت صحنه/

یک روز با «سر به راه»‌ها؛ زبل خان کیست؟!

یک روز با «سر به راه»‌ها؛ زبل خان کیست؟!

در باز است‌؛ وارد حیاط آسایشگاه می‌شویم. فضا شلوغ است اما کسی را پیدا نمی‌کنیم که راهنمایی‌مان کند. وارد آسایشگاه می‌شویم. کمی جلوتر می‌روم ناگاه سیاوش خیرابی را می‌بینم که بلند داد می‌زند:

در باز است‌؛ وارد حیاط آسایشگاه می‌شویم. فضا شلوغ است اما کسی را پیدا نمی‌کنیم که راهنمایی‌مان کند. وارد آسایشگاه می‌شویم. کمی جلوتر می‌روم ناگاه سیاوش خیرابی را می‌بینم که بلند داد می‌زند:

«کجا خانوم! وایسین جواب منو بدین...؟

چکار به زندگی من دارید؟ برای چی توی زندگی من سرک می‌کشید؟ به شما چه ارتباطی داره که من کجا زندگی می‌کردم؟ من یه غلطی کرده‌ام که تاوانش را پس می‌دهم ...»

دیالوگ‌هایی که توسط این بازیگر ادا شد متعلق به سریال نوروزی «سر به راه» است که در مقابل الناز حبیبی ادا می‌شود و پس از چند ثانیه صدای سعید سلطانی را می‌شنویم که کات می‌دهد.

سعید سلطانی پس از کات دادن به استقبالمان می‌آید؛ کارگردانی که به واسطه‌ی ساخت سریال موفق «پس از باران»، شناخته شد؛ «سر به راه» دومین سریال نوروزی سعید سلطانی است. او سال‌ها قبل هم سریال نوروزی «فراموشی» را برای شبکه دو ساخته بود.

***

گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا از پشت صحنه سریال نوروزی شبکه تهران به این شرح است:

نیمه‌های اسفند ماه را رد کرده‌ایم. بر آن می‌شدیم یک روز زمستانی به لوکیشن آسایشگاه مرکز توانبخشی سریال «سربه راه» واقع در غرب تهران برویم.

به محل تصویربرداری که می‌رسیم، کمی آن طرف‌تر ارژنگ امیرفضلی را می‌بینیم که در لباس نگهبانی ایستاده و در حال تمرین کردن است.

به نظر می‌رسد شرایط سخت کار و رساندن سریال به پخش شب عید، عوامل و بازیگران را از آنچه مقابل دوربین می‌بینیم جدی‌تر کرده است. هنوز به ضبط سکانس‌های بعدی اندکی باقی مانده و سیاوش خیرابی و الناز حبیبی مشغول تمرین هستند. با گذشتن از حیاط و با اتمام صحنه قبلی، سری به اطراف آسایشگاه می‌زنیم تا با لوکیشن سریال بیشتر آشنا شویم.

سر به راه

*** یک اتاق لباس

وارد آسایشگاه می‌شویم؛ اولین تصویری که ما را به خود جلب می‌کند اتاق لباس بازیگران است؛ اتاق پر از لباس و لوازم صحنه است. یکی از طراحان صحنه و لباس را می‌بینم که در حال دوخت درجه بر روی لباس نگهبان آسایشگاه که ارژنگ امیر فضلی نقش آن را ایفا می‌کند است و می‌گوید: حواسمان باید به جزئی‌ترین چیزها در طراحی لباس بازیگران باشد.

او می‌گوید: در سریال‌های تلویزیونی بارها برای نشان‌های گروهبانی تا تیمساری گاف‌هایی داده شده است که واقعا خنده‌دار بوده و سپس به کارش ادامه می‌دهد.

بخش‌هایی از سریال نوروزی «سر به‌ راه» به سرانجام رسیده و گروه برای لحظاتی به استراحت و ناهار می‌روند.

*** سعید سلطانی: امیدوارم «سر به‌ راه» را ببینند

در این فاصله به سراغ سعید سلطانی می‌رویم. او که تمایل چندانی به گفت‌وگو ندارد، در جملاتی کوتاه ز «سر به راه» به عنوان یک کار گرم خانوادگی یاد می‌کند و می‌گوید: نوروز 94 مقارن با ایام فاطمیه است و به تبع آن، نگاه ما نیز در سریال نوروزی اینگونه خواهد بود.

سعید سلطانی که کارگردانی سریال «ستایش» را در کارنامه دارد، درباره‌ی «سر به‌ راه» می‌گوید: امیدوارم «سر به‌ راه» مجموعه خوبی شود و مردم آن را ببینند.

در ادامه ایرج محمدی، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه را می‌بینیم که به سمتمان می‌آید.

ایرج محمدی که بدون همراهی مهران مهام تولید این مجموعه را بر عهده گرفته است، در گفت‌و‌گویی کوتاه در پاسخ به این که با توجه به قسمت‌های تصویربرداری شده آیا ضبط این مجموعه به نوروز هم می‌کشد یا نه، می‌گوید: بله؛ پیش‌بینی ما این است که در نوروز هم ضبط کار ادامه پیدا کند.

او سپس توضیحاتی را درباره‌ی شرایط ساخت کار‌های مناسبتی و شتابزدگی تولید آنها در تلویزیون بیان می‌کند.

کمی آن طرف‌تر الناز حبیی را می‌بینم و به سراغش می‌روم.

سر به راه

*** الناز حبیبی: در اولین همکاریم با سعید سلطانی11 ساه بودم

الناز حبیبی، بازیگر سریال‌هایی همچون «دودکش»، «سی‌امین روز»، «تا ثریا» و «دردسرهای عظیم» از حضورش در سریال نوروزی «سربه‌راه» می‌گوید و اولین همکاری‌اش با سعید سلطانی را که آن زمان 11 ساله بوده، یادآور می‌شود.

او می‌گوید: وقتی آدم با کارگردانی همچون سعید سلطانی کار می‌کند واقعا لذت می‌برد. در مورد سریال «سر به‌ راه» نیز ان‌شاءالله مردم نگویند وقت ما را گرفتید.

این بازیگر با اشاره به اینکه اولین کار نوروزی خود را سال‌ها پیش با عنوان «فراموشی» با سعید سلطانی انجام داده است، درباره مجموعه «سربه‌راه» نیز می‌گوید: این کار قصه یک خانواده است که درگیر یکسری مسائل می‌شوند. در این مجموعه نقش ریحانه را ایفا می‌کنم. ریحانه دختر کوچک خانواده است که همیشه کنار پدرش است و خیلی به پدرش وابسته است برای همین در دو لوکیشن اصلی و آسایشگاه حضور دارد. در این قصه ما عمه‌ای داریم که وارد ایران می‌شود و یکسری از داستان‌های ما توسط عمه رشد می‌کند. همچنین یکسری از داستان‌های دیگر این مجموعه نیز با ورود سیاوش خیرابی به آسایشگاه شکل می‌گیرد.

*** زبل خان کیست؟

حبیبی با اشاره به ویژگی‌های کاراکترش در این مجموعه می‌گوید: ریحانه کمی زبل‌خان است. همه جا هست و باهوش است. همچنین مراقب پدرش هم هست.

او با بیان اینکه سریال «سربه‌راه» قصه نویی دارد و طرح آن نیز درست است، می‌گوید: فکر می‌کنم قصه این سریال برای مردم هم دوست‌داشتنی باشد و امیدوارم که این‌طور باشد. در این مجموعه شوک‌هایی در داستان وجود دارد که به نظرم جذاب است و مجموعه را از یکنواختی درآورده است.

حبیبی همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود یادآور می‌شود: سریال «سر به‌ راه» یک کار طنز نیست که مردم را در عید بخنداند. این کار تلخ هم نیست اما یک کار گرم و شیرین است. به ویژه بخش‌هایی که مربوط به لوکیشن یتیم‌خانه است دیالوگ‌های زیبایی دارد.

این بازیگر همچنین درباره‌ی سختی کارهای مناسبتی و اینکه آیا شتابزدگی در ساخت مشمول این مجموعه نیز شده است، می‌گوید: کار ما بسیار سخت است اما در مناسبت‌ها شرایط‌مان خیلی سخت‌تر می‌شود با این حال من خودم به شرایط توجه نمی‌کنم. بیشتر به کیفیت کار فکر می‌کنم که چه خواهد شد. به جهت اینکه آدم پرانرژی هستم و کارم را دوست دارم تلاش می‌کنم به بهترین نحو نقش خود را ایفا کنم. از طرفی وقتی به نتیجه کار فکر می‌کنم باعث دلگرمی‌ام می‌شود و سختی کار اذیتم نمی‌کند.

بخش دیگری از گفت‌وگوی این بازیگر به طراحی صحنه و لباس و انتقادهایی که همواره برخی هنرمندان نسبت به این حوزه داشته‌اند، اختصاص دارد.

حبیبی یکی از این مشکلات را محدودیت‌هایی عنوان می‌کند که در تلویزیون وجود دارد و می‌گوید: به هر حال ما برای تلویزیون کار می‌کنیم و یکسری محدودیت‌هایی هم وجود دارد، هم از لحاظ مالی و هم از همه جهات. اما من به طور خاص از طراحی صحنه و لباس ناراضی نیستم. ما در این حوزه آدم‌های حرفه‌ای داریم که با کمترین امکانات بهترین شرایط را فراهم می‌کنند.

او در پایان می‌گوید: آدم باید نگاه کند ببیند در چه شرایطی است،‌ در چه کاری است و چه توقعی باید داشته باشد.

در همن جاست که به گفت‌و گویمان خاتمه می‌دهیم و به سراغ سیاوش خیرابی می‌روم.

«سر به راه»

*** سیاوش خیرابی: من را توجیه کردند

سیاوش خیرابی که حضورش در عرصه‌ی بازیگری را از تلویزیون آغاز کرده، از اولین تجربه‌ حضورش در یک سریال نوروزی می‌گوید.

این بازیگر نیز با اشاره به اولین کار حرفه‌ای‌اش - «ترانه مادری» - که به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام ساخته شد، یادآور می‌شود: زمانی که آقای محمدی کار «سر به راه» را شروع کردند، از من نیز برای همکاری در این سریال دعوت کردند. هر چند فیلمنامه حاضر نبود و کمی از این بابت نگران بودم، اما وقتی آقای محمدی من را توجیه کردند (با خنده) مشکلم حل شد.

*** خلافکار سر به راه!

او با اشاره به اینکه «سر به راه» اولین تجربه حضورش در یک سریال نوروزی است، درباره‌ی کاراکتری که آن را ایفا می‌کند، می‌گوید: شهاب در این مجموعه شخصیتی است که از خانواده‌اش بریده است، به لحاظ مالی وضعیت خوبی دارد اما زیر بار خانواده‌اش نیست. این شخصیت در ادامه قصه خلافی می‌کند که به خاطر آن مجبور می‌شود کار اجباری انجام دهد و در پی آن در یک یتیم‌خانه مشغول به کار می‌شود که آن هم قصه‌های خودش را دارد.

*** با مقوله کار مناسبتی مشکل دارم

سر به راه

این بازیگر سپس درباره قصه مجموعه «سر به راه» نیز می‌گوید: به این جهت که تاکنون کار مناسبتی تجربه نکرده‌ام، کمی کارم سخت‌تر شده است و با این مقوله مشکل دارم. از طرفی مدت زمان کار بالاست و فیلمنامه هم به ما دیر می‌رسد که نمی‌توانیم به خوبی تمرکز کنیم. اما به طور کلی، قصه این مجموعه را خوب ارزیابی می‌کنم. عوامل نیز حرفه‌ای هستند.

خیرابی در ادامه می‌گوید: امیدوارم «سر به راه» سریال خوبی شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

او درباره ژانر این مجموعه نیز می‌گوید: اصولا کار طنز را دوست ندارم ولی این مجموعه در ژانر اجتماعی و شیرین است. با توجه به اینکه ایام نوروز با ایام فاطمیه تقارن دارد، نمی‌توانیم صرفا کار طنز بسازیم. این مجموعه یک کار اجتماعی است که موقعیت‌های شیرین و دراماتیک دارد.

او با اشاره به کاراکتر خودش (شهاب) در مجموعه «سر به راه» می‌گوید: نقشم را دوست دارم، با کمک‌هایی که آقای سلطانی و بقیه می‌کنند، امیدوارم خوب از آب دربیاید؛ البته یک جاهایی مشکل است چون تاکنون چنین نقشی را بازی نکرده‌ام که روی لبه تیغ باشم. به نوعی یک جاهایی شیرین باشم و یک جاهایی دراماتیک.

در همین جاست که به گفت‌وگویمان خاتمه می‌دهیم و به سراغ ارژنگ امیرفضلی می‌رویم؛ او در ابتدا می‌گوید، من اهل مصاحبه نیستم اما ایسنا را دوست دارم و از ما استقبال می‌کند.

سربه راه

*** ارژنگ امیرفضلی: دربان آسایشگاهم

امیرفضلی این مجموعه را یک کار اجتماعی می‌داند و می‌گوید: «سر به راه» طنز نیست و من هم کمدین نیستم؛ بازیگرم.

این بازیگر سپس درباره‌ی نقشش در مجموعه نوروزی «سر به راه» اظهار می‌کند: نقشم دربان آسایشگاه است که از کودکی این جا بزرگ شده و در حال حاضر هم این جا کار می‌کند. شخصیت جدی دارد، اما کمی نمک هم دارد.

او در ادامه می‌گوید: آقای سلطانی کارگردانی هستند که حساسیت زیادی روی لحظه به لحظه بازی‌ها دارند و من خیلی این ویژگی را دوست دارم.

ارژنگ امیرفضلی یادآور می‌شود: پیش از این قرار بود سریال «ستایش» را با آقای سلطانی داشته باشم، اما آن کار به لحاظ شرایط تولیدی و قراردادی مشکل داشت و پیش نیامد که کار کنم.

این بازیگر ادامه می‌دهد: اکنون که با آقای سلطانی همکاری می‌کنم، خیلی خوب است. این که می‌گویم خوب است، واقعا خوب است. برای این که کمتر پیش می‌آید که بگویم خوب است.

*** 20 سال است که همین گونه است

وی درباره‌ی سریال‌های نوروزی که اغلب با شتابزدگی در ساخت همراه بوده است نیز یادآوری می‌کند: 20 سال است که همین گونه است. از سال 71 وارد تلویزیون شدم و اولین کار تلویزیونی‌ من در نوروز سال 72 بود. از همان زمان شتاب‌زدگی همین گونه بوده است و هنوز هم که هنوز است وجود دارد.

ارژنگ امیرفضلی همچنین در پاسخ به این پرسش که بازخورد مخاطب درباره سریال «سر به راه» چگونه خواهد بود؟ می‌گوید: امروز با حجم اطلاعاتی که از همه جای دنیا می‌آید، 100 درصد نسبت به 20 سال گذشته فرق کرده‌ایم. خانواده‌ها بیشتر شده‌اند، موبایل و اینترنت و وایبر آمده است و بچه دو ساله الان 20 ساله شده است؛ بنابراین حجم اطلاعات نیز گسترده‌تر شده است و ما این وسط کوچک‌تر می‌شویم؛ بنابراین اگر بخواهیم خودمان را نشان دهیم خیلی سخت‌تر از 20 سال گذشته است اما تلاش خودمان را می‌کنیم و چاره‌ای نداریم.

این بازیگر همچنین درباره سردرگمی مخاطب برای انتخاب شبکه و برنامه خوب از انبوه شبکه‌های تلویزیون می‌گوید: شاید مردم به جای این که بلاتکلیف بمانند کدام شبکه را ببینند، دو شبکه داشته باشند که دو کار خوب داشته باشد، بهتر باشد. نمی‌دانم،‌ شاید.

او در پایان گفت‌وگوی خود، درباره‌ی کاراکتری که در مجموعه نوروزی «سر به راه» ایفای می‌کند، اظهار می‌کند: کاراکترم را دوست دارم.

با این جمله گفت‌وگویمان خاتمه می‌یابد.

داخل آسایشگاه هستیم اما از بیرون صدای بازیگران کودک هنرور را می‌شنویم که مشغول بازی و تمرین هستند. در این میان چشممان به بیژن بنفشه‌خواه می‌خورد که وارد آسایشگاه می‌شود.

او پس از مستقر شدن به اتاق گریم می‌رود. من نیز به اتاق گریم می‌روم و در همان جا با وی گفت‌و گو می‌کنم.

«سر به راه»

*** بیژن بنفشه خواه: سریال‌های مناسبتی یک ایراد بزرگ دارند

او ابتدا با انتقاد از شتاب‌زدگی در ساخت سریال‌های مناسبتی می‌گوید: سریال‌های مناسبتی یک ایراد بزرگ دارند و آن این که همیشه در ساخت عجله وجود دارد، دیر ساخت را شروع و تصمیم‌گیری می‌کنند. برای همین این عجله به کیفیت کار لطمه می‌زند اما باز هم از هر جهتی بازی در این سریال‌ها لذت‌بخش است.

بنفشه‌خواه در ادامه با اشاره به اینکه همیشه دوست داشته در کارهای نوروزی حضور داشته باشد‌، عنوان می‌کند: با وجود اینکه عید را از دست می‌دهی، اما دوست دارم همیشه در کارهای نوروزی حضور داشته باشم. سال گذشته با وجود اینکه تا 10 فروردین سرکار بودم و این کمی بد است، اما دوست داشتم همیشه در این مناسبت‌های به این جذابی و زیبایی حضور داشته باشم و برایم لذت‌بخش است.

*** معلم «سربه راه»

او همچنین درباره نقش خود به عنوان یک معلم در سریال «سر به راه»، توضیح می‌دهد: نقشم در این مجموعه زیاد متفاوت نیست؛ آدمی است که کلاس کنکور تدریس می‌کند و با پدر همسرش یک یتیم خانه را می‌چرخاند. در واقع مسعود کرامتی در این مجموعه پدر همسر بنده هستند و من هم تدریس می‌کنم و هم در این یتیم خانه مشغول به کار هستم.

بنفشه‌خواه سپس درباره همکاری‌اش با سعید سلطانی می‌گوید: همیشه دوست داشتم با آقای سلطانی کار کنم و بالاخره قسمت شد.

*** تصمیم گرفته شده شیرین باشیم

بنفشه‌خواه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ژانر کار «سر به راه» چیست؟ می‌گوید: با توجه به اینکه ایام فاطمیه با عید تقارن دارد، قرار نیست کار طنز داشته باشیم. سریال «سر به راه» نیز یک کار شیرین و گرم و متناسب با ایام عزاداری است. ماجرای سریال «سر به راه» هم کمی به سمت تلخی و تراژدی می‌رود ولی تصمیم گرفته شده است چه در متن و چه در اجرا، کمی گرم و شیرین باشیم.

کار گریم بنفشه‌خواه به پایان رسیده و همه منتظر وی برای رفتن مقابل دوربین هستند. در همین جاست که به گفت‌و‌گویمان خاتمه می‌دهیم.

سر به راه

*** غافلگیری در پشت صحنه سریال

سریال نوروزی «سر به راه» در آسایشگاه مرکز توانبخشی، میزبان یک جشن تولد هم است. در این روز محمد افسری به عنوان فیلمبردار «سر به راه»، با برگزاری جشن تولدش از سوی عوامل این مجموعه، غافلگیر می‌شود.

*** حضور غیرمنتظره حسین سهیلی‌زاده

حضور غیرمنتظره حسین سهیلی‌زاده - کارگردان «آخرین بازی» - و جمعی از بازیگران این مجموعه از جمله بهاره افشاری، مانی نوری و ... در پشت صحنه سریال «سر به‌ راه» که با هدف شرکت در جشن تولد محمد افسری انجام شده، این تصویربردار را که با مجموعه «آخرین بازی» هم همکاری دارد، بیشتر غافلگیر می‌کند.

سعید سلطانی و گروهش در حالی مشغول ادامه‌ی تصویربرداری هستند که کمی آن طرف‌تر گروهی در تدارک جشن تولد محمد افسری هستند.

در این فاصله مسعود کرامتی را می‌بینم که در حال گفت‌و‌گو با حسین سهیلی‌زاده است. به سراغش می‌روم و از او تقاضای مصاحبه می‌کنم. او نیز صمیمانه استقبال می‌کند.

حسین سهیلی‌زاده نیز در فاصله به طنز می‌گوید: سوال‌ها را به ما هم برسان ...

سر به راه

*** مسعود کرامتی: یک کلام پدر «سربه‌راه»ی‌ام

مسعود کرامتی که در سریال نوروزی «سربه راه» بازی کرده، درباره علت حضور کمرنگش در سریال‌های تلویزیونی اظهار ‌می‌کند: خیلی پیش نیامد تا در سریال‌های تلویزیونی حضور داشته باشم، آن تعدادی هم که پیشنهاد می‌شد خیلی خوب نبودند؛ البته امسال درگیر کارگردانی مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» بودم که از شهریور ماه 93 به بی‌پولی سازمان صدا و سیما خوردیم و در آن تعطیلی، مدیر گروه نمایش شبکه چهار هم عوض شد. پس از آن مدیران جدید یکسری ایرادهای عجیب و غریب به کار گرفتند و ما هم متوجه نشدیم چون پیش از این تصویب شده بود و در نهایت ماجرا به عوض شدن کلی مدیریت سازمان صدا و سیما رسید که اکنون قرار است به زودی ادامه تولید این مجموعه کلید بخورد.

وی همچنین درباره حضورش در سریال نوروزی «سربه راه» نیز با لبخند گفت: اولین علت حضورم در این سریال به بیکاری‌ام برمی‌گشت، اما یک وجه دیگر آن به آقای ایرج محمدی، تهیه‌کننده کار که سال‌ها با هم دوست بودیم و همکاری نداشتیم برمی‌گردد. سعید سلطانی را هم که دورادور می‌شناختم اما تا به حال با ایشان همکاری نداشتم.

کرامتی در کلیت کلام یک آدم مثبت و مرد خوب و سربه راه را از ویژگی‌های کاراکتر خود در مجموعه نوروزی شبکه پنج برمی‌شمرد و می‌گوید: بارزترین ویژگی‌ نقشم این است که یک پدر است؛ پدری که صاحب‌نام است چه در محیط کار و چه در محیط خانه او یک انسان پخته و خوش برخورد است و دیگران به او احترام می‌گذارند و قبولش دارند و همه اینها نشان از مثبت بودن این کاراکتر دارد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سریال «سربه راه» را چه نوع کاری بدانیم؟ می‌گوید: آنچه می‌شود گفت این است که این سریال قرار است یک کار شیرین باشد. متاسفانه در حال حاضر تعریفی در سریال‌های تلویزیونی از طنز جا افتاده است که اساسا طنز نیست. طنز یک معنی دارد اما متاسفانه ما به خورد بیننده کارهایی به اسم طنز می‌دهیم که معنی آن را عوض کرده‌ایم اما واقعیت این است که همه آنها کمدی و گاهی هزل است. درست است طنز نوعی درام است که لحظات شادی دارد اما قرار نیست که آن شادی تفکر کار را از بین ببرد. اما معمولا کارهای طنز تلویزیون اینگونه نیست و علت آن هم به مدیریت فرهنگی برمی‌گردد.

*** فکر نمی‌کنم این سریال دیده نشود

کرامتی همچنین درباره‌ی پیش‌بینی‌اش از بازخورد سریال «سربه راه» و اینکه آیا مخاطبان را جذب خواهد کرد، می‌گوید: فکر نمی‌کنم این سریال دیده نشود و امیدوارم در جذب مخاطب موفق باشد؛ البته همچنان نمی‌توانم قضاوت کنم که در کل چه خواهد شد به جهت اینکه پرداخت سناریو و چگونگی نگارش هم مهم است.

مراسم جشن تولد محمد افسری شروع می‌شود و در همین جاست که ما نیز به گفت‌و‌گویمان با مسعود کرامتی خاتمه می‌دهیم و به حیاط آسایشگاه می‌رویم.

گروه برای دقایقی کار را به مناسبت جشن تولد محمد افسری متوقف می‌کنند.

جشن تولد محمد افسری با فوت کردن شمع‌هایی که بر روی سه کیک قرار گرفته بود، برگزار می‌شود.

***

ساعت نزدیک 19 است و خورشید خارج آسایشگاه توانبخشی پنهان شده است. اما در داخل آسایشگاه خانواده «سر به راه» در حال ضبط بخش‌های دیگر این مجموعه هستند تا آن را به موقع به پخش نوروزی برسانند.

هنوز به پایان کار امروز باقی مانده است که عوامل «سربه‌راه» را ترک می‌کنیم.

گزارش از: خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا - سهیلا شهبازی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha