• شنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 94012206853
  • منبع : مطبوعات

با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری؛

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی منصوب شد

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر امیرعلی حمیدیه به عنوان دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی منصوب شد.

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر امیرعلی حمیدیه به عنوان دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی منصوب شد.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، در متن حکم دکتر ستاری آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای پژوهش‌ها و فناوری‌های راهبردی کشور در حوزه سلول‌های بنیادی و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در تکمیل چرخه ایده تا ثروت، جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب وظایف تعیین شده با هماهنگی معاون توسعه فناوری و همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرا دستگاهی و با توجه به مزیت‌ها و مقتضیات بومی و بهره‌مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین المللی نسبت به تدوین راهبردها، اولویت‌ها، راهکارها، هماهنگی برنامه‌ها، طرح های توسعه‌ای و هم‌افزایی فعالیت‌های مرتبط با این حوزه و نظارت بر امور مربوط در سطح کشور اقدام فرمایید.»

براساس این گزارش، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو هیئت رییسه پیوند سلول های بنیادی آسیا و اقیانوسیه، نماینده انجمن پیوند سلول های بنیادی خون‌ساز شرق مدیترانه در انجمن جهانی پیوند سلول های بنیادی خون‌ساز و موسس بانک اهداکنندگان سلول های بنیادی ایران، بخشی از سوابق علمی و اجرایی دکتر امیرعلی حمیدیه است.

وی همچنین صاحب بیش از 60 مقاله و 120 خلاصه مقاله بین المللی، برنده جوایز متعدد بین المللی از سوی انجمن های علمی معتبر بین المللی در حوزه سلول های بنیادی و سخنران مدعو در کنگره های بین المللی پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز است.

پیش از این دکتر محمد واسعی دبیری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را برعهده داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha