• سه‌شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94012509448
  • منبع : نمایندگی سمنان

قتل پرده آخر اختلافات دو جوان سمنانی

قتل پرده آخر اختلافات دو جوان سمنانی

ایسنا/سمنان فرمانده‌ی انتظامی شهرستان سمنان گفت: فردی که در یک درگیری جوان 21 ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود خود را به کلانتری 13 گلستان سمنان معرفی کرد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان سمنان گفت: فردی که در یک درگیری جوان 21 ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود خود را به کلانتری 13 گلستان سمنان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، سرهنگ «سیدموسی حسینی»، اظهار کرد: ساعت 22 و 45 دقیقه یکشنبه 23 فروردین وقوع یک فقره درگیری با سلاح سرد در شهرک گلستان سمنان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت خبر مأموران انتظامی شهرستان سمنان بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به سخنان شاهدان عینی مشخص شد جوانی در درگیری با یکی از همسایگانش به‌وسیله‌ی چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: مصدوم حادثه که 21 ساله، اهل تهران و ساکن سمنان بود از ناحیه سینه و شکم مجروح شده بود که متأسفانه ساعت 3 و 30 روز گذشته 24 فروردین به علت شدت جراحت‌های وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا این‌که ساعتی بعد عامل این جنایت که مردی 38 ساله است خود را به کلانتری 13 گلستان سمنان معرفی کرد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان سمنان اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های انجام شده، اظهارات متهم در صورت ارتکاب به قتل تأیید شد.

سرهنگ «سیدموسی حسینی» اختلافات شخصی بین قاتل و مقتول را علت وقوع این جنایت اعلام کرد و گفت: متهم معتادی است که 22 فقره سابقه کیفری در پرونده‌اش به چشم می‌خورد.

این مسئول انتظامی با بیان این‌که دعاوی حقوقی و درگیری‌های قضائی باید از طریق مجاری قانونی پیگیری شود از عموم مردم خواست در صورت بروز هر گونه مشکل و تضییع حقوق شهروندی به واحدهای انتظامی و قضایی مراجعه و از پیگیری‌های شخصی خودداری کنند.

وی یادآور شد: با راهنمایی قاتل، آلت قتاله نیز کشف و متهم پس از تکمیل پرونده و تشریح صحنه جرم به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha