• سه‌شنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94020804611
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح ورزشگاه پانزده هزار نفری یاسوج با حضور گودرزی

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست‌های دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش توسعه پایدار است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست‌های دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش توسعه پایدار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه‌ و بویراحمد، محمود گودرزی در مراسم افتتاح ورزشگاه پانزده هزار نفری یاسوج افزود: به دنبال تحقق این آرمان هستیم که مردم سالم، با نشاط و با طراوت باشند.

وی بیا‌ن‌ کرد: ورزش می‌تواند یکی از عناصر مهم سلامت باشد. ایجاد چنین پروژه‌ ها و اماکن ورزشی می‌تواند کمک شایانی به مردم داشته باشد.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: متاسفانه در سال‌های گذشته به این استان نسبت به سایر استانها توجهی نشده است و از توسعه پر شتاب بهره مند نبود. امیدواریم که در هیات دولت تلاش کنیم تا این استان به سایر استان‌های کشور برسد و از امکانات لازم برخوردار شود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: امیدوارم مراکز خوابگاهی، هتل و بخش‌های اداری این ورزشگاه یا تا پایان امسال و یا تا اواسط سال آینده ایجاد شود.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: تنها توسعه زیرساختها و رشد روحیه ورزشی مردم کمک نمی‌کند و امیدواریم که با کمک‌هایی که به هیات‌های ورزشی صورت می‌گیرد، شاهد رشد و شکوفایی هیاتهای ورزشی باشیم.

همچنین سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه‌ و بویراحمد در این مراسم گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج یکی از عناصر توسعه ورزش در این استان است. استان کهگیلویه‌وبویراحمد دارای استعدادهای فراوانی است که در صورت فراهم شدن امکانات می‌تواند در سطح کشور و حتی در سطح ملی و بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی بیا‌ن‌ کرد: تکمیل فضاها و امکانات این ورزشگاه می‌تواند برای برپایی اردوهای تیم‌های ملی و حر‌فه‌ای موثر باشد. امیدواریم شاهد توسعه امر ورزش در همه رشته‌ها‌ی ورزشی به خصوص فو‌تبا‌ل در این استان باشیم.

همچنین وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به فرودگاه یاسوج با رییس فرودگاههای کل کشور از طریق ویدئو کنفرانس در خصوص دکل های ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به دلیل همجواری با باند فرودگاه یاسوج به بحث و تبادل نظر پرداخت.

پس از آن گودرزی همراه با خادمی استاندار کهگیلویه، زارعی نماینده مجلس و ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان برای تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره) و شهدا به گلزار شهدای شهر یاسوج رفتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، در این مراسم تیم‌های منتخب یاسوج و هنرمندان کشور بازی دوستانه‌ای را برگزار کردند.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha