• چهارشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۲:۴۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94020905090
  • خبرنگار : 71404

«کلید» بار سیاسی ندارد

«کلید» بار سیاسی ندارد

رئیس شورای سیاست‌گذاری روزنامه تازه منتشرشده «کلید»، در معرفی این روزنامه تأکید کرد:‌ «کلید» یک روزنامه کاملا مستقل و غیرجناحی است که بار سیاسی ندارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری روزنامه تازه منتشرشده «کلید»، در معرفی این روزنامه تأکید کرد:‌ «کلید» یک روزنامه کاملا مستقل و غیرجناحی است که بار سیاسی ندارد.

حسین فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه ایسنا، گفت: روزنامه «کلید» غیرسیاسی است. البته نه به این معنا که به فعالیت‌های سیاسی نمی‌پردازد، بلکه در زمینه سیاست تحلیل واقع‌بینانه‌ خارج از هرگونه جهت‌گیری دارد.

او اعلام کرد که تاکنون کمتر از 10 شماره از روزنامه تازه تاسیس «کلید» درآمده است.

وی همچنین توضیح داد: «کلید» اولین روزنامه‌ای است که بار سیاسی ندارد و بحث سبک زندگی مهم‌ترین هدف این روزنامه است. این روزنامه بیشتر در حل مسائل عموم جامعه می‌پردازد و اخبار را با این رویکرد پوشش می‌دهد. «کلید» در 20 صفحه با محوریت سبک زندگی، اقتصاد جهان، بحث اجتماعی و همچنین مقوله سیاسی و دیپلماسی منتشر می‌شود اما حضورش در عرصه سیاست کاملا واقع‌بینانه است و سیاه‌نمایی نمی‌کند.

فیضی در ادامه گفت: «کلید» اولین روزنامه خصوصی است که سیستم توزیع کاملا مدرن دارد که در این زمینه یکسری خلاقیتهای جدیدی هم داریم که به‌زودی اجرا می‌شود. از طرفی دیگر «کلید» اولین روزنامه‌ خصوصی است که در صفحاتش از تکنیک جدید سیستم واقعیت افزوده استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری روزنامه «کلید» در ادامه در پاسخ به اینکه این روزنامه به کدام ارگان وابسته است و از چه مرکزی تأمین مالی می‌شود؟ خاطرنشان کرد: روزنامه «کلید» اسپانسر مالی ندارد و وامدار هیچ شخص دولتی، حقوقی و حقیقی نیست.

او درباره نام روزنامه «کلید» و دلیل این نامگذاری توضیح داد: منظور از «کلید»، کلید آقای روحانی نیست. ما برای انتخاب نام این روزنامه ذکاوت به خرج داده‌ایم و اساسنامه این روزنامه را مبنی بر کلید زندگی می‌دانیم نه به عنوان جناح سیاسی.

فیضی در پایان گفت‌وگوی خود تصریح کرد: برای تمام دوستانی که در بدو ورود روزنامه «کلید» بدون هیچ تامل و صبری این روزنامه را به گروه و اشخاصی منتصب کردند، از خداوند صبر و تأمل بیشتری خواستاریم. ضمن اینکه امیدواریم همین افراد به‌زودی با مطالعه از بی‌طرفی روزنامه «کلید» مطلع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۴:۲۴

شماره اول اين روزنامه را ديدم و از ديدن عکس بزرگ جسد موميايي روي صفحه اول حالم بد شد. اين هم از حسن مطلع اين روزنامه که با عکس جسد کارش را آغاز ميکند. روزنامه ضعيفي است. ادبيات ضعيفي دارد و مطالبي کليشه اي و بي اهميت. مثلا در همان شماره اول رپرتاژي درباره دولتمردان و رجال سياسي شيک پوش تهيه کرده بودند که بسيار سطحي و بدون پشتوانه تحقيقي بود. حالا اينکه چقدر اين موضوع اهميت دارد بماند. مطلب ديگري درباره موميايي کردن اجساد گذاشته بودند که آنهم غيرضروري و البته چندش آور بود و هيچ ارتباطي با مسائل روز ايران نداشت. نميدانم اين روزنامه براي چه و به چه منظوري منتشر ميشود؟