• یکشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94022011473
  • خبرنگار : 71451

«بلاگفا» از دسترس خارج شد

«بلاگفا» از دسترس خارج شد

سایت بلاگفا - یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان سرویس وبلاگ شخصی در ایران - از دسترس خارج شده است.

سایت بلاگفا - یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان سرویس وبلاگ شخصی در ایران - از دسترس خارج شده است.

به گزارش بخش رسانه ایسنا، این اختلال از روز پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 برای سایت بلاگفا به وجود آمده است و علیرغم پیغامی که این سایت برای کاربران مبنی بر رفع خرابی تا دو روز آتی منتشر کرده است، اما همچنان کاربران این سرویس‌دهنده وبلاگی امکان دسترسی به صفحه مدیریت وبلاگ خود را ندارند.

با گذشت سه روز از این خرابی همچنان در صورت مراجعه به آدرس بلاگفا پیغامی مبنی بر اینکه «دوستان و کاربران عزیز سایت، به دلیل برخی مشکلات و انتقال سرورها به مکان جدید برای دو روز آتی امکان ارائه خدمات سایت وجود ندارد.از صبر و شکیبایی شما متشکریم » نمایش داده می شود.

پیغام بلاگفا به کاربرانش

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۱۶:۴۲

معلوم نيست ميخوان چکار کنن که يک هفته کامل زمان ميبره! بلاگفا که نه آپلود سنتر داره که نياز به حجم زيادي باشه و انتقال حجمش اينقدر طول بکشه ! جالبه هر دفعه که چنين مشکلي واسه بلاگفا پيش اومده بيش از حد طول کشيده و دقيقا چنين پبامي رو دادن ! ميتونيد به آرشيو خبر بلاگفا سربزنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۱۷:۳۰

ديگه کی بلاگفا داره؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۱:۲۷

قالب وبلاگمم تو بلاگفا حذف شد ديگه خيلي بد شده بلاگفا

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۱:۳۵

بنظرم در هر موضوعي اول انسان بايد براي خودش ارزش و احترام قايل باشه حالا چه کارش باشه چه هنرش و از همه مهمتر وقتش ، سرويس هاي اينترنتي از جمله وبلاگها به طور مستقيم از طريق کاربرا و وبلاگ نويس ها رشد ميکنن و پر مخاطب و بازديد ميشن و بلاگفا از اين قاعده جدا نيست ، يک زماني تنوع وبلاگ ها و سرويس هاي فارسي زبان کم بود و شايد حق انتخاب زيادي وجود نداشت ولي الان وضع فرق کرده و شرايط رقابتي تر شده نبايد اعتيادوار به يک سرويس تعصب داشت