• دوشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94022112210
  • خبرنگار : 71451

چرا بلاگفا از دسترس خارج شده؟

چرا بلاگفا از دسترس خارج شده؟

سایت بلاگفا با انتشار پیغامی جدید، از مشکلی که برای این سایت به وجود آمده است اظهار تأسف کرد.

سایت بلاگفا با انتشار پیغامی جدید، از مشکلی که برای این سایت به وجود آمده است اظهار تأسف کرد.

به گزارش سرویس رسانه ایسنا، سایت بلاگفا - یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان سرویس وبلاگ شخصی در ایران - با انتشار پیغامی از اختلال به وجود آمده در این سایت توضیحاتی به شرح زیر را به کاربرانش ارائه داد.

«کاربران محترم و همراهان عزیز سایت. نیاز به تغییر مکان سرورهای سایت بود که اینکار در اواخر هفته پیش آغاز شد اما متأسفانه این انتقال طبق برنامه پیش نرفت و در این بین به سخت افزارهای مهم سایت آسیب جدی رسیده است. برطرف کردن مشکل نیاز به چند روزی وقت دارد و احتمالا این‌کار تا انتهای هفته جاری (هفته آخر اردیبهشت ماه) به طول خواهد انجامید و امیدواریم پس از آن خدمات سایت به صورت عادی ادامه پیدا کند. عمیقاً از آنچه پیش آمده متاسفیم. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.»

توضیح بلاگفا

این اختلال از روز پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 برای سایت بلاگفا به وجود آمده است. پیش از این بلاگفا در پیغامی یادآور شده بود که «دوستان و کاربران عزیز سایت، به دلیل برخی مشکلات و انتقال سرورها به مکان جدید برای دو روز آتی امکان ارائه خدمات سایت وجود ندارد. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۰۷:۳۴

بد قولي بلاگفا ديگه داره ضرب المثل ميشه. آيا بلاگفا نمي تونست از قبل اعلام کنه که چه برنامه اي براي انتقال داره تا کاربرها کارهاي نيمه کاره شونو تموم کنند؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۰۲:۱۱

بلاگفا يک سايت در پيت است که در آن هيچ امنيتي روي اطلاعات کاربران نيست و اگر عبارت ((شکايت از بلاگفا)) را توي گوگل سرچ کنيد مي بينيد که بسياري از کاربران پس از سالها صرف وقت و انرژي به يکباره وبلاگشان را از دست داده اند. اگر باور نمي کنيد يک ايميل به پشتيباني سايت بلاگفا بزنيد شايد بعد از 1 سال جوابتون را بدهند. حتي شماره تلفن و آدرس دفترشون را هم از ترس شاکيانشون مي ترسند بگذارند توي سايتشون.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۰۲:۱۲

سايت بلاگفا با سو استفاده از آمار بازديدي که کاربران بيچاره اش با نوشتن مطالب و صرف وقت و انرژي بسيار مسبب آن شده اند، از طريق آگهي هاي تبليغاتي بسيار گران کنار صفحاتش که براي بعضي از آگهي ها به 500 ميليون تومان در ماه ميرسد آنقدر پول میگیرد که حتي معاف از ماليات هم است. و ليکن براحتي هر وبلاگي را بخواهد ميبندد و هيچ تعهدي نسبت به کاربرانش ندارد و صاحبش براحتي مي گويد اطلاعاتتان پاک شد. در سايت شرکت گوگل و ياهو نوشته است که اگر فردي ادعا کند که ايميلش هک شده يا اطلاعاتش پاک شده است و اثبات نمايد، 1 ميليون دلار خسارت مي گيرد. شما هنوز 1000 سال با اونها فاصله دارید

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۲:۴۴

حالا ببينيد من کي بهتون گفتم بلاگفا بهترين شرکتي هستش که من تو عمرم ديدم . اين جا به جايي ها هم به دليل بهبود و کيفت سايت هاي شما انجام شده است در هنگام جا به جايي به برخي از سرور هاي آن اسيب رسيده. اگه ميشه کوشا باشيد. در ضمن بلاگفا يک سايت پر از امنيت است اينگونه در رابطه با او چيزي نگوييد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۲:۰۹

بد قولي بلاگفا ديگه داره ضرب المثل ميشه. آيا بلاگفا نمي تونست از قبل اعلام کنه که چه برنامه اي براي انتقال داره تا کاربرها کارهاي نيمه کاره شونو تموم کنند؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۵:۴۸

به عنوان کسي که هشت سال تو بلاگفا نوشتم،ديگه به اين سرويس و هيچ سرويس رايگان ايراني اعتمادي ندارم،ترجيح ميدم با هزينه مبلغ ناچيز ماهيانه سايتي در جمولا يا وردپرس راه اندازي کنم. واقعا افسوس ميخورم براي وقتي که تو بلاگفا به هدر دادم...

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۵:۱۷

هنوز قطعه!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۹:۱۷

من چند ساله که کارم وبلاگ نويسيه و تقريبا از همه ي سرويس هاي وبلاگ دهي ايران استفاده کردم ، بايد بهتون بگم که واقعا به نظر شخصي من هيچ کدوم از سرويس ها به اندازه بلاگفا جوابگوي نياز هاي کاربران نيستند ، به نظر من بلاگفا خيلي کامل تر از سرويس هاي ديگست . اين نظر شخصي من بود اميدوارم به شما عزيزان در اين راستا کمکي کرده باشم. اميدوارم اين مشکلي که براي سايت بلاگفا پيش اومده زودتر درست بشه