• سه‌شنبه / ۲ تیر ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 94040201277
  • خبرنگار : 71219

اولتیماتوم 15 روزه به پیمانکار تئاترشهر

اولتیماتوم 15 روزه به پیمانکار تئاترشهر

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولتیماتوم شفاهی به پیمانکار پروژه بازسازی تئاترشهر برای تکمیل بخشی از این مجموعه در 15 روز آینده خبر داد.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولتیماتوم شفاهی به پیمانکار پروژه بازسازی تئاترشهر برای تکمیل بخشی از این مجموعه در 15 روز آینده خبر داد.

مسعود معمار در گفت‌وگویی با خبرنگار تئاتر ایسنا، با اشاره به جلسه‌ای که امروز دوم تیرماه با حضور کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیمانکار پروژه تعمیر و بازسازی تئاترشهر برگزار شده است، گفت: بازسازی تئاترشهر در دو پلاتو و سالن‌های دیگر در مقطعی با سرعت پیش می‌رفت و همه چیز با تعامل با نماینده تام‌الاختیار معاونت هنری دنبال می‌شد تا اینکه در مقطعی با نظر طراحان صحنه تئاتر، وقفه‌ای در بازسازی سالن قشقایی ایجاد شد و سه، چهار ماه تعمیرات آن به تعطیلی کشیده شد.

او با بیان اینکه در این مدت تلاش شده آنچه مد نظر هنرمندان تئاتر است اعمال و رعایت شود، گفت: در این سالن راهکارهایی در نظر گرفته شد، اما با این حال دوباره نقطه‌ نظراتی مطرح شده و ریزه‌کاری‌هایی که در تئاتر هست باعث شده کار در این سالن با وقفه روبرو شود.

معمار اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد که پیمانکار پروژه تا 15 روز آینده سالن «سایه» و دو پلاتو را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته در نامه‌ای اخطار اولیه به پیمانکار برای تأخیر در روند پروژه داده شده بود، گفت: خریدهای لازم برای تجهیز سالن‌ها از فرانسه انجام شده و شرکت فرانسوی اعلام کرده که وسایل تا دو هفته آینده به ایران می‌رسند؛ بنابراین با اولتیماتوم شفاهی که امروز داده شد تا 15 روز آینده سالن سایه و دو پلاتو تکمیل می‌شوند.

معمار درباره وضعیت سالن قشقایی تأکید کرد: آنچه فعلا در این سالن رخ می‌دهد بیشتر اجرا شدن خواست تئاتری‌هاست و پیمانکار پروژه مقصر نیست. در اینجا بحث دکوراتیو مطرح است و در صورت مشخص شدن این مسائل با سرعت تمام اجرای پروژه و تعمیرات از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha