• چهارشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94040301892
  • منبع : صدا و سیما

«کوی نشاط» رادیو پخش می‌کند

اعلام حمایت از تیم ملی والیبال با پخش ترانه

اعلام حمایت از تیم ملی والیبال با پخش ترانه

"کوی نشاط" رادیو ایران ترانه‌ای در حمایت از تیم والیبال پخش می‌کند.

"کوی نشاط" رادیو ایران ترانه‌ای در حمایت از تیم والیبال پخش می‌کند.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، امیر عباس اشرف، تهیه‌کننده برنامه طنز "کوی نشاط" با اشاره به پیروزی تیم والیبال در برابر آمریکا گفت: اهالی "کوی نشاط" در روز پنجشنبه، چهارم تیر ماه با پخش ترانه‌ای حمایت خود را نسبت به این پیروزی نشان می دهند.

وی با اشاره به نمایش های شاد و طنز این برنامه گفت: نمایش طنز "گرشاسب و مقراض و آرایش سرسری"، "آقای شهروندی و حقوق شهروندی عابران پیاده"، نمایش طنز عمل جراحی گاو در بیمارستان توسط دکتر سینا، نمایش طنز گلاره و جاسم و مرتضی و کلاس خصوصی نحوه حضور در شبکه‌های اجتماعی، آیتم سفارش از شما اجرا از ما درخصوص :(ارتباط با مخاطبان با برنامه و طرح و نظرات و لطیفه ها) و نمایش مهد کودک کوی نشاط با موضوع داستان زیل خان های امروزی پخش می شود.

اشرف ادامه داد: ترانه‌هایی با موضوعات شاد و خنده، درمان ناراحتی و غم با شادی، پاسداشت حرمت زبان فارسی، ریتمیک در راستای معرفی برنامه کوی نشاط همچنین ترانه مشکلات زندگی در تهران و شهر بزرگ پخش می شود.

کوی نشاط به تهیه کنندگی امیر عباس اشرف ، کارگردانی محمود صابری ، آهنگسازی و سرپرستی گروه موسیقی مجتبی تیموری و نویسندگی وترانه سرایی گروه نویسندگان شامل شاهرخ باقری نژاد، بهاره ادراکی و لیلا حسین پور است و محمد مهدی بهنام ، تورج نصر ، مهدی صباغی ، ناهید امیریان ، مژگان عظیمی، محمد حسن حسینیان ، قربان نجفی ، اردشیر منظم ، محمود رضا قدیریان ، علی رضا تابان ، رحمان محمدی ، مهدی امین لاری ، آسیه گرجی ، مارال حاجی زاده ، رکسانا گل زاده ، مهران نائل ، مهدی فریضه و شوکت حجت بازیگران آن هستند و با اجرای کریم بیانی و گیلدا حمیدی که در نقش آقا و خانم شادمان تهیه شده است.

آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی مجتبی تیموری و گروه موسیقی شامل حسن مصطفی‌پور، پرهام محقق، محسن یگانه و محمد تیموری است. رامین جواد پور، رضا بازیار و خشایار لزومی خوانندگان کوی نشاط هستند.

هماهنگی و دستیار تهیه کوی نشاط ندا حاجی اسماعیلی و صدا بردار آن علی رضا آزادگان مهر است که پنج شنبه این هفته، چهارم تیر ماه 94 از ساعت 9:30 صبح به مدت 90 دقیقه روی موج FM 90 از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha