• پنجشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۴ / ۰۷:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94040402122
  • منبع : نمایندگی البرز

نماینده مردم طالقان:

زیاده‌خواهی آمریکا حد و مرز ندارد

زیاده‌خواهی آمریکا حد و مرز ندارد

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند مذاکرات نشان می‌دهد اعضای 1+5 مسئله هسته‌ای ایران را بهانه‌ای برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند مذاکرات نشان می‌دهد اعضای 1+5 مسئله هسته‌ای ایران را بهانه‌ای برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: آمریکایی‌ها پیوسته در حال افزایش مطالبات هستند و زیاده‌خواهی‌ آنان حد و مرز ندارد.

وی افزود: مذاکرات نشان داد آمریکا به راستی شیطان بزرگی است و هویت آمریکایی‌ها بیش از گذشته برای ملت‌ ما ثابت شد.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «آمریکایی‌ها به هیچ تعهدی پایبند نبوده و با وجود تعهدات لوزان، به وعده‌های داده شده خود عمل نمی‌کنند» گفت: اعضای گروه 1+5 و به ویژه آمریکایی‌ها دائما به دنبال گسترش مطالبات هستند و به مذاکرات به عنوان ابزاری برای خدشه‌دار کردن هویت ملت ایران می‌نگرند.

کیایی‌نژاد با اشاره به این‌که «سران آمریکا در جریان مذاکرات به دنبال تحقیر ایران هستند، نه مذاکره برای حل و فصل مسائل هسته‌ای» ادامه داد: روند مذاکرات نشان می‌دهد اعضای 1+5 مسئله هسته‌ای ایران را بهانه‌ای برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند، اما غافل از آن هستند که تیم مذاکره‌کننده ایران هوشیار بوده و فریب آنان را نخواهد خورد.

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته مذاکرات برای کشور ما فواید بسیاری به همراه داشت، از جمله اینکه موجب شد نسل‌های جدید که شیطنت‌های آمریکایی‌ها را در بعد از انقلاب علیه ایران اسلامی و در ترور شخصیت‌ها، دخالت در جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، بلوکه کردن دارایی‌های ایران،‌ کودتای 28 مرداد و... ندیده بودند، امروز به خوبی پی به ماهیت این شیطان بزرگ برده و با همه وجود دشمنی آنها را با ایران اسلامی لمس کنند.

وی با اشاره به زیاده‌خواهی‌های اعضای 1+5 در مورد بازدید از تاسیسات نظامی ایران گفت: ما به هیچ عنوان چنین اجازه‌ای را نخواهیم داد، هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد دشمن به اسرار نظامی کشورش پی ببرد، حتی آمریکا که خود پروتکل الحاقی را امضا کرده اجازه نمی‌دهد از مراکز نظامی‌اش بازدید شود، روس‌ها نیز چنین اجازه‌ای نمی‌دهند، ایران اسلامی نیز این اجازه را نخواهد داد.

وی تصریح کرد: ایران کشوری مستقل و مقتدر است، آمریکایی‌ها باید این آرزوی خود را به گور ببرند که بخواهند از مراکز نظامی ایران بازدید کنند، چرا که مجلس، رهبر، دولت و غیرت ملی ایرانیان اجازه این بازرسی‌ها را به آنان نخواهد داد.

کیایی‌نژاد با تاکید بر این‌که «ایران همچنین اجازه بازجویی از دانشمندان هسته‌ای را نخواهد داد» اضافه کرد: پیش از این و در سال‌های گذشته با دانشمندان هسته‌ای ما مذاکره کردند، نتیجه این مذاکرات ترور دانشمندان هسته‌ای همچون احمدی‌روشن‌ها بود و این نشان می‌دهد اعضای 1+5 به دنبال مسائل دیگری هستند نه حل موضوع هسته‌ای ایران.

وی در پایان گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند می‌توانند به بهانه مذاکرات بر مقدرات کشور حاکم شوند که به جرات می‌گوییم خواب آشفته آنان علیه ایران اسلامی به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha