• دوشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94041508386
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

/روز قدس؛ روز مقابله با مستکبرین/

قاضی‌پور: نتیجه مذاکرات تاثیری بر حضور مردم در روز قدس ندارد

قاضی‌پور: نتیجه مذاکرات تاثیری بر حضور مردم در روز قدس ندارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مثبت یا منفی مذاکرات هسته‌ای هیچ تاثیری بر حضور مردم در روز قدس ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مثبت یا منفی مذاکرات هسته‌ای هیچ تاثیری بر حضور مردم در روز قدس ندارد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، با بیان این‌که «نتیجه مذاکرات هسته‌ای هیچ تاثیری بر حضور مردم در روز قدس ندارد»، افزود: از آن‌جایی‌که روز قدس مصادف با مذاکرات هسته‌ای است یقینا حضور مردم باشکوه خواهد بود تا به دنیا نشان بدهند ما امت واحد هستیم و تحریم‌ها و تهدیدها بر ما اثر ندارد.

وی با بیان این‌که «بنیانگذار روز قدس امام راحل بودند»، افزود: روز قدس اولین بار در ایران برگزار شده و نزدیک به 100 کشور این روز را گرامی داشته و راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کنند.

وی گفت: مردم روزه‌دار و شجاع ایران اسلامی همانند سال‌های قبل در روز قدس حضور باشکوهی خواهند داشت تا به دنیا ثابت کنند انقلاب و امام راحل روی چشم ما جای دارد و ما از ولایت فقیه دفاع کرده و وحدت در ایران زیر لوای ولایت فقیه حاکم است. با توان و تولید خود و هدایت مقام معظم رهبری بر مشکلات غالب گشته و این راه را ادامه خواهیم داد و یقینا پیروزی از آن اسلام و ایران اسلامی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان این‌که «قدس نشان دهنده قبله‌گاه اول مسلمانان است»، افزود: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به مردم فلسطین این است که آن‌ها تنها نیستند و همان‌طور که از اول انقلاب از مردم بی‌دفاع فلسطین حمایت کرده‌ایم اکنون نیز حمایت‌مان را ادامه می‌دهیم. روز قدس نشان دهنده آزاد شدن بشریت از دست صهیونیست و وحدت مسلمانان جهان، شیعه و سنی است.

وی گفت: از مردم شجاع ایران و مردم قهرمان ارومیه، پیر و جوان، شیعه و سنی، کوچک و بزرگ خواهشمندم همانند سال‌های قبل با توان و قدرت بیشتر حضور خود را در روز قدس به نمایش بگذارند تا تمام جهانیان بدانند ایران اسلامی در همسایگی با کشورهای نامن چون عراق و افغانستان یک کشور پرصلابت و قدرتمند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha