• جمعه / ۱۹ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 94041910081
  • خبرنگار : 71405

/روز قدس؛ روز مبارزه با مستکبرین/

نمایش آدمک‌های رژیم صهیونیستی با لباس زندانیان فلسطینی در راهپیمایی

حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس امسال با به تن کردن لباس‌های مشکی و در دست داشتن پرچم‌های فلسطین بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس امسال با به تن کردن لباس‌های مشکی و در دست داشتن پرچم‌های فلسطین بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) راهپیمایی روز قدس امسال نیز همانندسایر راهپیمایی‌های چنین روزی در سالهای گذشته با استقبال آحاد مردم روبرو شد.

خانواده‌ها به همراه فرزندانشان و گروه‌هایی از جوانان و سالمندان مسیر راهپیمایی روز قدس را طی کردند.

شعارهایی مانند «تا زنده ایم رزمنده ایم»، «لبخند بزن رزمنده»، «مرگ بر اسرائیل »،« مطیع امر رهبریم»، «ما می آییم» و «قدس زنده است»، بر روی پلاکارد هایی که در دستان مردم است به چشم می خورد.

همچنین تعدای با سرگذاشتن ماسک افرادی مانند سران رژیم صهیونیستی و چند تن از مستکبرین دیگر لباس‌های طوسی زندانیان را به تن داشته و با طناب هایی به یکدیگر بسته شده بوند و به نوعی همصدایی مستکبرین علیه فلسطینی‌ها را به ذهن متبادر می کردند.

به گزارس ایسنا، حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود تصاویری از رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری و همچنین پرچم های فلسطین را در دست داشتند.

در طی مسیر راهپیمایی ، صندوق های صدقات و صندوق هایی برای کمک رسانی به هلال احمر به چشم می خورد.

علاوه بر این عده ای از مردم برای کاستن از گرمی هوا بر روی راهپیمایان روزه‌دار آب و گلاب می‌پاشند.

پلاکاردهایی با شعارهایی از قبیل« مسأله اول جهان اسلام ، مسأله فلسطین است» ، «اسرائیل باید از صحنه روزگار محور شود» و «روز قدس روز هشدار به ابرقدرت ها است »در دستان راهپیمایان به چشم می خورد.

همچنین شعارهایی مانند «مرگ بر تکفیری» و« امروز روز وحدت ملت است»، «وحدت امت ، باعث رحمت است» از سوی راهپیمایان سر داده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha