• سه‌شنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94042312501
  • خبرنگار : 71480

واعظی‌آشتیانی: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز نظام را به خوبی رعایت کرده است

واعظی‌آشتیانی: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز نظام را به خوبی رعایت کرده است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تا امروز در چارچوب خطوط قرمز نظام به دنبال احقاق حقوق ملت بوده است.

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تا امروز در چارچوب خطوط قرمز نظام به دنبال احقاق حقوق ملت بوده است.

امیررضا واعظی آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا، با اشاره به این که در مذاکرات اخیر زیاده‌خواهی آمریکا و فرانسه کاملا مشهود است، اظهار کرد: منافع غرب در تفاهم با ایران است اما آنها می‌خواهند در مسیر مذاکرات سنگ اندازی کنند.

وی همچنین افزود:‌ فرانسه و آمریکا در مسیر مذاکرات انتظاراتی نامتعارف از خود نشان داده‌اند اما تیم هسته‌ای هم به خوبی می‌داند که نباید از حقوق ملت کوتاه بیاید.

این عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به قانون الزام به حفظ دستاوردهای هسته‌ای مصوب مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت هم در راستای این قانون گام‌هایی برداشته است. پس از این قانون بود که اجماع خوبی در حمایت از تیم هسته‌ای ایجاد شد.

آشتیانی همچنین با اشاره به بیان خطوط قرمز نظام توسط رهبری گفت: تیم هسته‌ای باید برای احقاق حقوق ملت ایران و حفظ خطوط قرمز محکم بایستد البته تاکنون تیم هسته‌ای خطوط قرمز نظام را رعایت کرده‌اند. آنها باید به دنبال رفع یک‌جای تحریم‌ها نه لغو تدریجی تحریم‌ها باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید حل مشکلات کشور را به رفع تحریم‌ها گره زد، اظهار کرد: کشور دارای نیروی انسانی، منابع طبیعی و دانش مطلوبی است و عمده مشکل ما، شکل مدیریتی و همچنین قوانینی است که به روز نیستند. بنابراین نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد. کشوری که از اول انقلاب تحریم بوده و در همین تحریم‌ها هم دستاوردهای خوبی به دست آورده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان با اشاره به این که تفاهم هسته‌ای بر اساس قانون اساسی باید به تصویب مجلس برسد افزود: امیدواریم نتیجه‌ی خوبی از مذاکرات به دست آید. تیم هسته‌ای هم تاکنون چارچوب‌ها و خطوط قرمز نظام را به خوبی رعایت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha