• یکشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94042814687
  • منبع : مطبوعات

فرق گاو پیراهن تورینو و یوزپلنگ تیم ملی!

باشگاه تورینو به صورت رسمی از پیراهن فصل جدیدش رونمایی کرد.

باشگاه تورینو به صورت رسمی از پیراهن فصل جدیدش رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرآنلاین « همانطور که در عکس‌ مشاهده می‌کنید، کمپانی «کاپا» یک طرح فوق‌العاده را به منظور این امر پیاده کرده است. آن‌ها با یک تایپوگرافی، نماد باشگاه تورینو «ال تورو» یا همان گاو وحشی را به خوبی و به زیبایی هر چه تمام‌تر بر روی پیراهن این تیم اجرا کرده‌اند. همچنین در دل این طرح، نام صدها تن از اسطوره‌های این باشگاه نیز نوشته شده است.

پیراهن جدید تیم تورین

حالا این ایده و اجرا را مقایسه کنید با ایده نقش بستن یوزپلنگ ایرانی بر پیراهن تیم ملی ایران؛ ایده‌ای جذاب که با اجرایی بسیار بد همراه بود. هیچ زحمتی برای طراحی کشیده نشد و تنها از یک طرح وکتور 10 یورویی برای استفاده بر پیراهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آسیا استفاده شد؛ ایده‌ای که برای جام ملت ها حتی باعث جریمه‌شدن تیم ملی ایران شد. »

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۸ ۱۳:۵۰

تايپوگرافي يعني چه- وکتور يعني چه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۰۰:۱۶

تايپوگرافي ايجاد تصوير با حروفه.وکتور به تصوير اماده گرافيکي ميگن

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۱۰:۵۹

اصطلاحات گرافيکه تايپوگرافي خلاصه اش يعني فن به کار گيري فونت و نوشته در طراحي و وکتور يعني طرح بر اساس رسم و نه بر اساس پيکسل (به زبان ساده)

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۳۱ ۱۴:۵۶

تايپوگرافي يعني استفاده از کلمات و حروف براي ايجاد يک طرح گرافيکي، مثل طرح روي پيراهن تورينو. وکتور نوعي تکنيک طراحي گرافيک هست گه توسط کامپيوتر انجام ميشه و به جاي استفاده از قلم مو يا مداد، از نقاطي که توسط خطوط به هم متصل شدن براي ايجاد طرح استفاده ميشه. در واقع نوعي طراحي مدرن هست که ميشه گفت زنده هست و ميشه هر تغييري رو بعد از طراحي داخلش ايجاد کرد و براي هر نوع اندازه اي ازش خروجي گرفت.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۲۰:۳۹

اين طرح با طرح پيراهن تيم ملي اصلا قابل مقايسه نيست. طرح روي پيراهن تيم ملي واقعا همون ده يورو هم ارزش نداشت. يه گرافيست مثل من خيلي خوب اينو ميتونه تشخيص بده. ميتونم تصور کنم اگه همون يوزپلنگ با تايپو گرافي نستعليق و به زبان فارسي اجرا شده بود چقدر زيبا ميشد و با توجه به زيبا بودن ذاتي خطوط اصيل ايراني مثل نستعليق ميتونست يکي از زيباترين پيراهن هاي ملي دنيا باشه. در عوض با اون طرح ده يورويي احتمالا لقب يکي از مضحکترين پيراهن هاي تيم ملي رو نصيب خودمون کرديم. ما همه وطن پرست هستيم و از نمادهاي کشورمون مثل يوزپلنگ ايراني هم خوشمون مياد ولي حقيقت بايد گفته بشه، بلکه در آينده بيشتر از ده يورو براي آبروي يک کشور و ملت خرج کنن.