• شنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 94051709383
  • خبرنگار : 71186

مهمترین دلایل نارضایتی مردم از خدمات خودرویی‌

مهمترین دلایل نارضایتی مردم از خدمات خودرویی‌

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد هزینه‌های دریافتی از مشتریان در سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد هزینه‌های دریافتی از مشتریان در سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به طور معمول برخی از مصرف‌کنندگان ایرانی تمایلی به مراجعه به سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نداشته و معتقدند هزینه‌های خدمات ارائه شده از سوی این شرکتها بیشتر از واحدهای صنفی غیر نمایندگی فعال در این حوزه است.

در این زمینه در ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز مشخص شده که شاخص "هزینه‌های دریافتی از مشتریان" به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در این حوزه از سطح رضایت پایینی در بین مشتریان ایرانی برخوردار بوده است.

این وضعیت در حالی است که مصرف‌کنندگان ایرانی از سایر خدمات اصلی ارائه شده از سوی عرضه‌کنندگان خودرو در ایران نیز راضی نیستند؛ به‌گونه‌ای که براساس ارزیابی صورت گرفته، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۷ ۱۱:۳۶

در کجاي دنیا ديديد يک ماشيني که به علت خرابي بوق به نمايندگي مراجعه کرده بعد از يک روز با فاکتور تعويض جلوبندي سرويس خودرو تعويض روغن و غيره روبرو شود. مگه ميشه مگه داريم..