• شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 94052413128

«جدایی» دوباره فیلم شد

«جدایی» دوباره فیلم شد

یک کارگردان از ساخت فیلمی با مضمون طلاق خبر داد.

یک کارگردان از ساخت فیلمی با مضمون طلاق خبر داد.

سیدمیلاد بنی‌طبا در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا از ساخت فیلمی به اسم «جدایی» خبر داد و گفت: فیلم «جدایی» روایتگر داستان زندگی زوجی است که در آستانه‌ی طلاق هستند و در این راستا بنا بر نظر مشاور خانواده راهی سفری تحمیلی به شهر اصفهان می‌شوند. این زوج در مسیر به شب برمی‌خورند و گم می‌شوند. بعد از آن راه به امامزاده‌ای پناه می‌برند که باعث شروع اتفاقات جدید و جالبی در زندگی‌شان می‌شود.

بنی‌طبا با اشاره به اتمام مراحل تولید فیلم، تصریح کرد: ما به تازگی مراحل تولید کار را به اتمام رسانده‌ایم و اکنون در مرحله‌ی تدوین و صداگذاری هستیم. ما قصد داریم که این فیلم را برای جشنواره‌ی فیلم فجر امسال آماده کنیم که در این صورت اولین اکران آن در جشنواره خواهد بود.

مهدی امینی‌خواه، پرستو صالحی، شهنام شهابی، کاظم افرندنیا، وحید محمدزاده، علی فشارکی، محمود شریعتی و ... از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سیدمیلاد بنی‌طبا، تهیه‌کننده و مدیر تولید: صالح داستان‌پور، مدیر تصویربرداری: صادق داوری، مدیر صدابرداری: مجتبی حبیب‌الهی، طراح گریم: محمود دهقان، طراح صحنه و لباس: سیدمیلاد بنی‌طبا، مدیر تدارکات: احسان داستان‌پور، تدوین: حسین سجادیان و نادر سامانیان، صداگذاری: مجتبی حبیب‌الهی و آهنگساز: مازیار کلاهی.

این کارگردان همچنین تله‌فیلم «عشق و خون‌بها» که در فروردین امسال از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت را در کارنامه‌ی خود دارد.

فیلم جدایی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha