• شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 94052413385
  • منبع : نمایندگی گلستان

جشن مردمی «زیر سایه خورشید» در گلستان

ایسنا/گلستان ‌دبیر جشن مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید گلستان اعلام کرد:جشن مردمی «زیر سایه خورشید» همزمان با دهه کرامت از (۲۵ تا ۳۰ مرداد)در استان برگزار می‌شود.

‌دبیر جشن مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید گلستان اعلام کرد:جشن مردمی «زیر سایه خورشید» همزمان با دهه کرامت از (۲۵ تا ۳۰ مرداد)در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صابر کشیری‌ در نشست خبری دهه کرامت ویژه هشتمین جشن مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید» در استان گفت: جشن زیر سایه خورشید از (25 مرداد) تا (4 شهریور) با شعار «حضورتان در تمام زندگی‌ام جاری است یا علی ابن موسی‌الرضا (علیه السلام)» در 31 استان کشور و 15 کشور خارجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن مردمی زیر سایه خورشید به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و موسسه شباب‌المومنین کردکوی از (25 تا 30 مرداد) در استان برگزار می‌شود، افزود: برنامه جشن زیر سایه خورشید در 9 شهرستان، دو شهر جلین و نوده خاندوز و 12 روستای استان گلستان برگزار می‌شود.

کشیری تصریح کرد: امسال 5 خادم آستان قدس رضوی به همراه دو مبلغ از دانشگاه علوم رضوی و یک نفر مسئول کاروان وارد استان می شوند و مهمان گلستانی‌ها هستند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید در استان، اظهارکرد: دیدار با علمای شیعه و سنی، حضور در بیمارستان‌ها، مراکز بهزیستی، زندان، مناطق محروم، منازل شهدا، جانبازان و بیماران، حضور در برنامه شبانه صدا و سیما، دیدار با نظامیان و فدائیان ولایت، حضور در مزار شهدای گمنام و مهدهای قرآنی و دیدار با اصحاب علم و فرهنگ از جمله برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید در استان است.

دبیر جشن مردمی و بین‌المللی زیرسایه خورشید گلستان، برگزاری جشن شکوفه‌های نور ویژه دختران، جشن ازدواج، دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی، غبارروبی امامزادگان و حضور در بقاع متبرکه، حضور در استانداری گلستان، دانشگاه پیام نور، دیدار با هیئت‌های مذهبی و مداحان استان و حضور در نمازجمعه بندرگز و برگزاری جشن ازدواج در پارک شبنم نوده خاندوز شهرستان آزادشهر را از دیگر برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید در استان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم استقبال و جشن متمرکز استانی نیز ساعت 19 روز پنجشنبه (29 مرداد) از میدان وحدت به سوی آستان مبارک امامزاده عبدالله (علیه السلام) شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha