• یکشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 94052514026
  • منبع : نمایندگی قزوین

موزه هدایای علی‌اکبر صالحی در قزوین افتتاح شد

موزه هدایای علی‌اکبر صالحی در قزوین افتتاح شد

موزه هدایای علی‌اکبر صالحی در بردارنده آثار اهدایی به وی در زمان تصدی مسوولیت وزارت امور خارجه در قزوین به همت شهرداری قزوین افتتاح شد.

موزه هدایای علی‌اکبر صالحی در بردارنده آثار اهدایی به وی در زمان تصدی مسوولیت وزارت امور خارجه در قزوین به همت شهرداری قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، صبح امروز موزه هدایای علی‌اکبر صالحی دربردارنده آثار اهدایی به وی در دوران تصدی مسوولیت وزارت امور خارجه از سوی سفیران و رییسان کشورهای خارجی در محل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین افتتاح شد.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: موزه هدایای علی‌اکبر صالحی به منظور نگهداری این هدایا و اقلامی که سفیران دیگر کشورها به وی در دوران وزارت خارجه از سال 89 تا 92 اهدا کرده‌اند به همت سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین به نمایندگی از شهرداری برپا شده است.

وی افزود: در این موزه 154 قطعه هدیه از بیش از 50 کشور دوست به نمایش درآمده و تعدادی از اشیا نیز به موزه وزارت امور خارجه اهدا شده است.

شهردار قزوین اضافه کرد: افغانستان، پاکستان، آلمان، بلژیک، کویت، ژاپن و قبرس از جمله کشورهایی هستند که هدایای سفیران و رییسان آنان به صالحی اهدا شده و این آثار در موزه قزوین به نمایش در آمده است.

نصرتی خاطرنشان کرد: بازدید از موزه علی‌اکبر صالحی برای عموم آزاد است و مردم می‌توانند در محل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خیابان هلال‌احمر شهر قزوین از آن بازدید کنند.

در این برنامه حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین،‌ داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha