• سه‌شنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94060302070
  • خبرنگار : 90136

مدیرعامل بانک تجارت:

مصرف‌کنندگان از کالای ایرانی حمایت کنند

مصرف‌کنندگان از کالای ایرانی حمایت کنند

مدیرعامل بانک تجارت بر تعهد این بانک به حمایت از کارآفرینان ایرانی در دوران پس از لغو تحریم‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت بر تعهد این بانک به حمایت از کارآفرینان ایرانی در دوران پس از لغو تحریم‌ها تاکید کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمد ابراهیم مقدم در دیدار با مشتریان این بانک در استان همدان سخن می‌گفت با ابراز امیدواری به تداوم توفیق دولت تدبیر و امید در بازگشت فضای رونق و نشاط به اقتصاد کشور گفت: حمایت از تولید و لزوم ارتقای کیفیت محصولات داخلی از مهمترین ضرورت‌های اقتصاد کشور در دوران پس از تحریم است.

وی افزود: حمایت از تولید‌، جدا از وظایفی که بنگاه‌های مالی دارند به رفتار هموطنان نیز که مصرف‌کنندگان اصلی محصولات بنگاه‌های اقتصادی کشور هستند، بستگی دارد‌.

مدیرعامل بانک تجارت رشد واقعی تولید در کشور را تنها در صورت حضور مستمر و قدرتمند بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف تولید و کارآفرینی میسر دانست و افزود: رویکرد بانک تجارت حمایت از تولیدکنندگان واقعی و کارآفرینان شریف ایرانی است و برای ما بسیار مهم است که بتوانیم منابع بانک‌ها که در واقع همان سپرده‌های مردم است را به بهترین شکل و با بیشترین بازده به تولیدکنندگان واقعی برسانیم تا به سهم خود در مسیری گام برداریم که محصولات تولیدکنندگان داخلی از توان رقابت موثر با کالاهای وارداتی برخوردار شوند‌.

مقدم با اشاره به گشایش ایجاد شده در عرصه روابط خارجی پس از موفقیت دولت در مذاکرات هسته‌ای گفت: قطعا در این شرایط با حجم فزاینده تقاضای خدمات ارزی از سوی بازرگانان و صنعتگران کشور مواجه هستیم و به عنوان بانکی که طی سال‌های گذشته همواره جایگاه ممتاز را در ارائه خدمات ارزی به هموطنان را داشته‌، می‌خواهیم بازگشتی قدرتمند به عرصه بانکداری بین‌الملل داشته باشیم‌.

در این دیدار همچنین تعدادی از مشتریان بانک تجارت در استان همدان به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص خدمات و تسهیلات بانک تجارت پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha