• یکشنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94061509411
  • خبرنگار : 71431

نجات ساکنان ساختمان مسکونی از شعله‌های آتش

نجات ساکنان ساختمان مسکونی از شعله‌های آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 14 تن از حریق یک منزل مسکونی در منطقه خزانه بخارایی خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 14 تن از حریق یک منزل مسکونی در منطقه خزانه بخارایی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این حادثه گفت:‌ در ساعت 2:19 بامداد امروز یک مورد حریق در مجتمع مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن با توجه به گزارش اعلامی چهار ایستگاه به همراه تشک نجات، ‌نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خزانه بخارایی،‌ بلوار ابریشم - بلوار همدانی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشخص شد که حریق در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی رخ داده و کانون آن واحدی 70 متری در طبقه دوم بوده است.

ملکی با بیان اینکه شماری از ساکنان درون واحدها محبوس شده بودند گفت: حریق تمام ساختمان را در بر گرفته و در حال سرایت به طبقات فوقانی بود که آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را در دستور خود قرار داده و یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات 14 نفر از ساکنان را که شامل 5 مرد و 9 زن که بین 2 تا 83 سال سن داشتند نجات داده و به فضای امن منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه سه تن از حادثه دیدگان نیز به علت دودگرفتگی برای اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: گروهی دیگر از آتش نشانان نیز همزمان شعله‌های آتش در این ساختمان را مهار و پس از مدتی به طور کامل اطفا کردند.

وی با بیان اینکه تمام این واحد در آتش سوخته بود گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

به گفته ملکی آتش نشانان در ساعت 3:48 بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha