• دوشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 94061610025
  • خبرنگار : 71282

برقراری یارانه 16 هزار نفر از معترضین

برقراری یارانه 16 هزار نفر از معترضین

قائم مقام وزیر تعاون با قانونی دانستن اقدام وزارت کار برای شناسایی گروههای پردرآمد از برقراری یارانه بیش از 16 هزار نفر از معترضین به حذف یارانه خبر داد.

قائم مقام وزیر تعاون با قانونی دانستن اقدام وزارت کار برای شناسایی گروههای پردرآمد از برقراری یارانه بیش از 16 هزار نفر از معترضین به حذف یارانه خبر داد.

ابوالحسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تاکنون دو میلیون نفر از پردرآمدها شناسایی و یارانه آنها حذف شده است.

وی افزود: کار شناسایی و بررسی گروه‌های پردرآمد کماکان ادامه دارد و حذف شدگان می‌توانند اعتراض خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند تا پس از بررسی مجدد چنانچه یارانه آنها اشتباهی حذف شده است، پرداخت آن از سر گرفته شود.

قائم مقام وزیر کار درباره ملاکهایی همچون ملک و خودرو برای حذف یارانه بگیران نیز گفت: کمیته بررسی وزارت کار هنوز به این موارد ورود نکرده است اما در مجموع تحت عنوان وسع، میزان قدرت هزینه کرد را با معیارهایی که داریم اندازه گیری می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۶ ۱۱:۰۹

مسئولين محترم : ما در مرحله دوم موفق به ثبت نام دريافت يارانه‌ها در فروردين ماه 93 نشديم هر جا هم رفتيم جواب ندادند و فايده نداشت... بماند که چه کرديم، با چندين سر عائله با اين تورم روز افزون و افسار گسيخته و خرج و برج نا متقارن و ناهمگون و معلوليت ضايعه نخاعي و هزينه هاي وارده و گرفتاريهاي مضاعف و ... حالا مجلس تصويب و تکليف (مصرح در بند " د " تبصره 20 قانون بودجه سال 94 كل كشور) کرده از فروردين 1394 دولت قانون گراي يازدهم ... سرپرست خانوارها و افرادي که موفق به ثبت نام نشده اند مجدداً ثبت نام کند و يارانه آنها را بدهد ... ولي باز مسئولين دولتي و سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها و ... طفره ميروند و با دفع الوقت به بهانه آماده نبودن آئين نامه اجرائي قانون و اطاله تصويب آن در هيئت دولت يازدهم و عدم ابلاغ دستورالعمل و ... حق نيازمندان را تضييع ميکنند ... جايگاه نيازمندان واقعاً در اين دولت کجاست ؟؟؟ و يارانه هاي معوقه آنها که حق مسلمشان است از تاريخ ارديبهشت 1393 تاکنون چه ميشود ؟؟؟ با کمال تشکر وسپاس / شهريور 1394