• یکشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94070502627
  • منبع : نمایندگی خوزستان

/فاجعه منا/

قاریان جان‌باخته در منا ثمره خدمت چند نسل فعالان قرآنی کشور بودند

یک عضو هیئت مدیره جامعه قرآنی خوزستان گفت: قاریان جان‌باخته در حادثه منا ثمره چندین سال خدمت چند نسل از فعالان قرآنی اعم از قراء، حفاظ و گروه‌های تواشیح کشور بودند.

یک عضو هیئت مدیره جامعه قرآنی خوزستان گفت: قاریان جان‌باخته در حادثه منا ثمره چندین سال خدمت چند نسل از فعالان قرآنی اعم از قراء، حفاظ و گروه‌های تواشیح کشور بودند.

سیدکریم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، با تسلیت درگذشت امین باوی در حادثه منا اظهار کرد: امین باوی از نظر فنی از مبتهلان درجه یک کشور محسوب می‌شد و علاوه بر آن، خلق و خوی اسلامی وی نیز بیش از بُعد فنی، او را به عنوان یک مبتهل معرفی می‌کرد.

وی گفت: او از آن صداهای نادری بود که جامعه قرآنی کشور و جهان اسلام از برکت حضورش بی‌نصیب شد. اخلاق‌مداری و علاقه وافر این جوان بزرگ به اهل بیت(ع) در جلسات آموزشی که برای آهنگسازی آثار خود نزد بنده می‌آمد مشهود بود. گروه تواشیح باقرالعلوم و مخصوصا امین باوی به قدری به نماز و دین ارادت داشت که بنده به حال آنها غبطه می‌خوردم.

موسوی ادامه داد: اینها ثمره چندین سال خدمت چند نسل از قراء و حفاظ و گروه‌های تواشیح کشور بودند. این عزیزان در بهترین زمان و بهترین مکان به رحمت خداوند پیوستند و این جای تبریک به جامعه قرآنی کشور و خانواده‌های آنان دارد. همه اذهان و دل‌های آگاه، به این حرف واقف هستند که آنها به حق خود رسیدند و این ثمره تلاش قرآنیانی است که تلاش کردند و برکت این همت و تلا‌ش‍‌ها در این چند نفر متجلی شد.

این عضو هیات مدیره جامعه قرآنی خوزستان همچنین با تسلیت درگذشت محسن حاجی‌حسنی کارگر در این حادثه نیز گفت: این قاری قرآن از مفاخر جهان اسلام است. جوان شایسته‌ای که نور قرآن و اهل بیت(ع) در چهره وی نمایانگر صفات اخلاقی و درونی او بود.

این مبتهل خوزستانی اظهار کرد: شکی نیست جامعه قرآنی خوزستان از داغ این اتفاق و بزرگی این ضایعه ره‌توشه‌ای برای برنامه‌ریزی آتی خود خواهد داشت و مطمئنا خداوند منان که این مسیر را برای این عزیزان انتخاب کرده است مسیر صبر و طاقت را برای خانواده‌های آنان نیز ترسیم خواهد کرد.

موسوی در پایان ضمن تسلیت به داغداران جامعه قرآنی گفت: این دوستان به حق خود رسیدند و بنده فقط و فقط به این عزیزان غبطه خواهم خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha