• دوشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94070603289
  • خبرنگار : 90136

ارایه خدمات پیک‌آسا به اپراتورهای مجازی تلفن‌همراه

ارایه خدمات پیک‌آسا به اپراتورهای مجازی تلفن‌همراه

بحث راه‌اندازی و ورود اپراتورهای مجازی تلفن‌همراه (MVNO)، مدتی است در فضای کشور مطرح شده و سازمان تنظیم مقررات با تدوین قوانینی اپراتورهای تلفن‌همراه را ملزم به همکاری با اپراتورهای مجازی کرده است.

بحث راه‌اندازی و ورود اپراتورهای مجازی تلفن‌همراه (MVNO)، مدتی است در فضای کشور مطرح شده و سازمان تنظیم مقررات با تدوین قوانینی اپراتورهای تلفن‌همراه را ملزم به همکاری با اپراتورهای مجازی کرده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، اپراتورهای مجازی قرار است با استفاده از ظرفیت‌های مازاد اپراتورهای صاحب شبکه و بدون داشتن شبکه زیرساخت، خدماتی را به کاربران بازارهای خاص عرضه کنند. در همین راستا اپراتورهای مجازی، نیازمند یک MVNE هستند که زیرساخت‌های فنی راه‌اندازی خدمات موبایل را دارا باشد. شرکت پیام‌افزار پیک‌آسا به عنوان شرکت MVNE مطرح ایرانی آماده ارائه خدمات به اپراتورهای مجازی است.

مهدی نیامنش، مدیرعامل شرکت پیام‌افزار پیک‌آسا با اشاره به حضور این شرکت در شانزدهمین نمایشگاه تلله‌کام، گفت: بیش از 10 سال سابقه‌ فعالیت در حوزه تولید نرم‌افزارهای تله‌کام، پروتکل‌های شبکه‌های مخابراتی، طراحی و تولید سیستم‌های مدیریت شبکه با ظرفیت ترافیک بالا، داشتن بیش از ۵۰ مرکز عملیاتی در اپراتورهای موبایل و ثابت و شناخت کامل از شبکه‌های هر سه اپراتور ایرانی، تجربه و دارایی‌های فنی زیادی برای شرکت پیام‌افزار پیک‌آسا فراهم کرده تا به‌عنوان یک MVNE ریسک‌های یکپارچه‌سازی با شبکه‌های موجود را کاهش دهد و در بازار اپراتورهای مجازی موبایل نقش بازی کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیک‌آسا تنها MVNE مطرح کشور است، تصریح‌کرد: پیک‌آسا با داشتن نودهای بخش مرکزی شبکه (core)، نودهای امنیت شبکه، زیرساخت‌های پیشرفته ارائه سرویس و نیز شبکه‌ای از محتواها و سرویس‌های متنوع آماده قابل ارائه، کامل‌ترین پکیج را به اپراتورهای مجازی ارایه می‌دهد. همچنین محصول MVNE پیک‌آسا برای انواع MVNOها قابل تنظیم و سفارشی‌سازی است.

مدیرعامل پیک‌آسا با اشاره به توان فنی و سرعت پیک‌آسا در یکپارچه‌سازی با اپراتورهای موبایل، افزود: ارتباطات گسترده با اپراتورهای مختلف، تیم‌های حرفه‌ای پشتیبانی فنی و مانیتورینگ پیک‌آسا که مبتنی بر ابزارها و روال‌های روز دنیا حرکت می‌کنند و تیم‌های بازاریابی و فروش خدمات ارزش افزوده، این شرکت را به نقطه‌ای مطمئن برای حل مسائل مشتریان فعلی تبدیل کرده است.

نیامنش ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با اپراتورهای مجازی، گفت: شرکت پیام‌افزار پیک‌آسا که در شانزدهمین نمایشگاه تله‌کام در سالن 25D حضور دارد، امیدوار است بتواند با ایجاد شرایط برد -برد، سرویس مطلوبی را به اپراتورهای مجازی عرضه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha