• دوشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۴ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94070603831
  • خبرنگار : 30054

حضور خانوادگی شرکت مخابرات در تله‌کام 2015

حضور خانوادگی شرکت مخابرات در تله‌کام 2015

شرکت مخابرات در تله‌کام 2015 سالن 6 را به خود اختصاص داد.

شرکت مخابرات در تله‌کام 2015 سالن 6 را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت مخابرات ایران در تله‌کام 2015 در محورهای مشاوره‌های فنی، کارگاه‌های تخصصی، راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و فروش اینترنت پرسرعت خانگی و سازمانی متمرکز است.

کارگاه‌های آموزشی شرکت مخابرات، سه دوره آموزشی مجزا شامل FTTH، کلیات و کاربردها، اینترنت باند پهن Mbps+20، رضایت مشتری و LTE ثابت در بازار ایران است و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند در این کارگاه‌های که صبح و عصر برگزار می‌شود، شرکت کرده و گواهی پایان دوره دریافت کنند.

شوما، شبکه ویدئوکنفرانس شرکت مخابرات ایران است و غرفه‌ای به معرفی آن اختصاص یافته است. این شبکه امکان برگزاری جلسات راه‌دور و ارتباطات رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

شرکت مخابرات استان تهران و فروش خدمات

شرکت مخابرات استان تهران در نمایشگاه به معرفی سرویس‌های «فون‌واژه» و «دیتافون» پرداخته است. سرویس فون‌واژه امکان استفاده از واژه به‌جای شماره تلفن را برای برقراری تماس فراهم کرده و دیتافون نیز شامل واگذاری تلفن ثابت صرفا جهت استفاده از اینترنت پرسرعت است. مخابرات تهران همچنین ADSL حجمی تا 96 گیگابایت حجم تضمین شده و مودم رایگان به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک عرضه می‌کند. یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه ارائه مشاوره فنی در حوزه‌های مخابراتی و ارتباطی نوین توسط متخصصان فنی مخابرات به کاربران شرکت‌های تخصصی است.

خدمات اول مخابرات

شرکت خدمات اول مخابرات که در سال 91 تاسیس شده، وظیفه بازاریابی و فروش محصولات و خدمات و همچنین جذب نیروهای استخدامی و قراردادی شرکت مخابرات را بر عهده دارد. شرکت خدمات اول مخابرات که با شعار «سبک تازه و خدمات نوین» در نمایشگاه حضور دارد، مجری انحصاری ارائه خدمات مخابراتی در شعب سراسر کشور و مجری ایجاد و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز تماس بخش خصوصی و مرکز داده و همچنین فروشگاه زنجیره‌ای شرکت مخابرات ایران است.

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی

بخش بزرگی از نیاز بازار به کابل‌های مخابراتی توسط شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی تامین می‌شود. این شرکت سال 63 در شهر یزد و تحت پوشش وزارت پست و تلگراف و تلفن وقت تاسیس شد. این مجموعه که واحد نمونه صادراتی است، از سال 63 تولید انواع کابل‌های برق را آغاز کرده است.

مخابرات استان‌ها به‌خط شدند

یکی دیگر از اقدامات شرکت مخابرات ایران برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، دعوت از شرکت‌های مخابراتی همه استان‌های کشور و اختصاص یک کانتر به هریک از استان‌ها بود. این اقدام برای بهبود تعامل با مشتریان، جذب مشتری و معرفی خدمات راه‌اندازی شده در استان‌ها صورت گرفت.

تله‌کام 2015 تا روز سه‌شنبه هفتم مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha