• سه‌شنبه / ۷ مهر ۱۳۹۴ / ۰۲:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94070703888
  • خبرنگار : 30054

نمایشگاه ایران تله‌کام 2015

جایی برای تازه‌های اپلیکیشن‌

جایی برای تازه‌های اپلیکیشن‌

اگر می‌خواهید با اپلیکیشن‌های جدید تلفن‌همراه، نرام‌افزارهای جدید ارتباطی و محصولات جدید در حوزه تلفن‌همراه و تبلت آشنا شوید به شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی بیایید.

اگر می‌خواهید با اپلیکیشن‌های جدید تلفن‌همراه، نرام‌افزارهای جدید ارتباطی و محصولات جدید در حوزه تلفن‌همراه و تبلت آشنا شوید به شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی بیایید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای شرکت در نمایشگاه ایران تله‌کام که از چهارم مهرماه آغاز شده و تا هفتم همین ماه ادامه دارد، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گرد هم آمده‌اند.

در این گزارش نگاهی شده به شرکت‌هایی که در حوزه خدمات اینترنتی، موبایلی، ارزش افزوده و نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند.

برندهای جدید تلفن‌همراه و تبلت

برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، ارائه‌دهنده تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت هستند. نیک الکترونیک یکی از این شرکت‌هاست که نمایندگی انحصاری برند لیگو در ایران را بر عهده دارد. این برند حدود سه ماه است که در بازار ایران عرضه می‌شود. این شرکت همچنین تبلت اسمارت رونیکس را نیز عرضه می‌کند. محصول پاور بانک‌ با برند نیک نیز تحت لیسانس این شرکت در تایوان تولید می‌شود. شرکت نیک یکی از زیرمجموعه‌های گروه جهان الکترونیک است که در زمینه تولید انواع برد و تامین موادمصرفی خطوط الکترونیک فعالیت می‌کند.

شرکت کیم‌سل واردکننده تبلت با برند پیرگاردین نیز یکی دیگر از این شرکت‌هاست که برند جدیدی از تلفن همراه را نیز در این نمایشگاه رونمایی کرده است.

انواع اپلیکیشن‌های موبایلی

شرکت‌های ارائه دهنده پهنای باند، سرویس‌های پیامک و خدمات ارزش افزوده گروهی دیگر از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه محسوب می‌شوند.

شرکت آریان رسانه پارس در زمینه ارائه پهنای باند و اینترنت پرسرعت اختصاصی و خانگی، فعالیت می‌کند. این شرکت با تخفیف‌های ویژه خدمات خود به نمایشگاه آورده است. ارائه مودم اینترنت همراه جیبی با عنوان «ایران فای»، یکی از خدمات شرکت آریان محسوب می‌شود. این شرکت همچنین شماره تلفن ثابت اختصاصی ارائه می‌کند که یک خط تلفن شخصی است و هر زمان که اینترنت متصل باشد می‌توان از آن استفاده کرد.

شرکت رهیاب پیام گستران مجری رسمی خدمات پیام کوتاه و ارزش افزوده در کشور است. ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی، برنامه‌نویسی و اپلیکیشن‌نویسی از جمله خدمات این شرکت است. اپلیکیشن کتابخانه ملی که دسترسی به تمامی کتاب‌های موجود در آن را برای کاربران میسر کرده از جمله محصولات رهیاب پیام گستران محسوب می‌شود. این شرکت همچنین در نمایشگاه از سامانه 50009 رونمایی کرده که امکان ارسال پیامک‌های انبوه، با شماره اختصاصی تلفن‌همراه کاربران را فراهم می‌کند.

شرکت‌ راهکارهای همراه کارینا نیز با هدف ارائه سرویس‌های پیام‌کوتاه تشکیل شده و اکنون در زمینه سرویس‌های ارزش افزوده، انواع اپلیکیشن‌های موبایلی، شارژینگ و تجارت الکترونیکی نیز فعالیت می‌کند. اپلیکیشن‌های موبازی، ریتمو، آوای اول و پیشخوان اول (ویژه همراه اول)، آوایاب، هفت صبح، شبکه سه، 555 و اتوایرانسل (ویژه ایرانسل)، خونیار، اتوشارژ و سرویس‌های متنی از جمله محصولات این شرکت است.

شرکت آتیه داده‌پرداز در زمینه ارسال و دریافت پیامک‌ فعالیت می‌کند. عمده خدمات این شرکت بر ارسال پیامک‌ها و تولید اپلیکیشن‌های بانکی و موبایل بانک متمرکز است. محصول جدید این شرکت نیز «آتیه پرداخت» نام دارد که برای پرداخت موبایلی استفاده می‌شود. نرم‌افزار چابک، برای آگاهی‌رسانی بانکی نیز یکی دیگر از محصولات این شرکت است.

شرکت‌های مدیانا، ارتباطات پرتوآبی، مرکز گسترش فناوری اطلاعات و گروه آسانک نیز از جمله دیگر شرکت‌های فعال در حوزه ارسال پیامک و خدمات شبکه‌های تلفن همراه هستند.

از تایپ گفتاری تا تماس بدون نیاز به شماره داخلی

برخی شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار نیز در نمایشگاه حضور دارند از جمله شرکت عصر گویش‌پرداز که «نویسا» را ارائه کرده‌ است. این نرم‌افزار نخستین برنامه تایپ گفتاری زبان فارسی محسوب می‌شود و در شش مدل خانگی، پیشرفته، حرفه‌ای، حقوقی، پزشکی و سازمانی ارائه شده است.

شرکت عصر گویش‌پرداز نرم‌افزار نویسا را در نمایشگاه با تخفیف ارائه می‌کند. همچنین اپلیکیشن نویسا نیز برای نصب آزمایشی روی کامپیوترها به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از محصولات این شرکت، سیستم تلفنی بر اساس پردازش گفتار است که افراد تماس گیرنده با سازمان‌ها را از شماره‌گیری کدها و اعداد داخلی بی‌نیاز می‌کند.

شرکت منطق پارسی شایا (پارس لاجیک) نیز یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید نرم‌افزار است که در نمایشگاه حضور دارد. ارائه سیستم‌های مرکز تماس و مرکز ارتباط پارس لاجیک نیز از جمله خدمات این شرکت محسوب می‌شوند. در حال حاضر از طریق محصولات شرکت منطق پارسی شایا امکان برقراری ارتباط سازمان‌ها با مخاطبان و مشتریان از طریق پیامک و اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام و واتس‌آپ وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha