• یکشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 94071207602
  • خبرنگار : 71530

پایان جشنواره‌های تابستانی برج میلاد

پایان جشنواره‌های تابستانی برج میلاد

آخرین جشنواره از جشنواره‌های تابستانی برج میلاد تهران با عنوان "شهر عاشقی" در میان استقبال پرشور مردم و بازدید بیش از 55 هزار نفر از شهروندان به پایان رسید.

آخرین جشنواره از جشنواره‌های تابستانی برج میلاد تهران با عنوان "شهر عاشقی" در میان استقبال پرشور مردم و بازدید بیش از 55 هزار نفر از شهروندان به پایان رسید.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جشنواره تابستانی برج میلاد تهران که از 7 مرداد ماه با عنوان جشنواره های نشاط، بانو، علم، هنر و عاشقی آغاز به کار کرده بود،همزمان با دهه ولایت و کرامت و هفته دفاع مقدس با برگزاری جشنواره شهر عاشقی به کار خود پایان داد.

استقبال از برگزاری این جشنواره ها که هر کدام به موضوع خاصی همچون نشاط و سرگرمی، علم، هنر و دفاع مقدس اختصاص داشت، بگونه ای بود که اجرای برخی از برنامه ها در طول برگزاری جشنواره تمدید شد تا شهروندان اوقات فراغت خوشی را در طول تابستان در یادمان ملی تجربه کنند.

بیشترین استقبال شهروندان در میان جشنواره های مختلف، جشنواره شهر هنر بود که در طول 10 روز برگزاری بیش از 105 هزار نفر از آن بازدید کردند.

در طول برگزاری جشنواره های تابستانی برج میلاد در مجموع 420 هزار و 401 نفر از تاریخ هفتم مرداد ماه تا 10 مهرماه از برنامه های این جشنواره های متنوع بازدید و استفاده کردند. این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته روند صعودی داشته است و براساس آمارهای اعلام شده در تابستان 93 آمار بازدید کننده ها 221 هزار و 345 نفر بوده است. که این امر حاکی از آن است که برج میلاد تهران هم اکنون به یکی از مراکز مهم گردشگری پایتخت و محلی برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان تبدیل شده است.

جشنواره های تابستانه برج میلاد با هدف توسعه تفریحات سالم و انسجام گردش های خانوادگی و ترویج در طول ایام تابستان از ساعت 18 تا 23 هر شب در یادمان ملی ایرانیان برپا شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، در حال حاضر بازدید از مجموعه برج میلاد تهران برای عموم شهروندان امکانپذیر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 21 از این مجموعه فرهنگی و تفریحی بازدید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha