• سه‌شنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94072113537
  • خبرنگار : 71132

هشدار منصوری آرانی نسبت به ایجاد اخلال در بررسی جزئیات برجام

هشدار منصوری آرانی نسبت به ایجاد اخلال در بررسی جزئیات برجام

یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام نسبت به ایجاد اخلال در جریان بررسی جزئیات برجام از سوی برخی نمایندگان هشدار داد.

یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام نسبت به ایجاد اخلال در جریان بررسی جزئیات برجام از سوی برخی نمایندگان هشدار داد.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که در جلسات علنی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) دچار بداخلاقی سیاسی شویم به این ترتیب که عده‌ای با دادن پیشنهادهای زیاد غیرمرتبط به گونه‌ای عمل کنند که هیأت رئیسه مجلس قادر به مدیریت نباشد در این صورت ممکن است بررسی جزئیات در هفته جاری به پایان نرسد و این در حالی است که نمایندگان بعد از چهار هفته حضور در جلسات علنی هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند.

وی افزود: به نظر می‌رسد هیأت رئیسه باید در این رابطه تدبیر کند تا هم صحن علنی مجلس متشنج نشود و هم بتواند نحوه ارائه پیشنهادات را مدیریت کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شرایط را رصد می‌کنند و می‌توانند بداخلاقی‌های سیاسی را تشخیص دهند؛ لذا همه باید بازگشت به معنویت داشته باشیم. همان‌طوری که آن چه ما را در جبهه‌های جنگ نسبت به طرف مقابل پیروز کرد همین ویژگی و روحانیت حاکم بر فرزندان این ملت بود.

وی با بیان این‌که «باید فضای جلسات علنی مجلس به فضای دوستی و همدلی تبدیل شود»،‌ گفت: نمایندگانی که بیش از سه سال است در کنار هم در کسوت نمایندگی قرار دارند نباید دچار شکاف شوند. در این زمینه به نظر می‌رسد بزرگان روحانی مجلس باید پیشقدم شوند و مجلس را به‌گونه‌ای هدایت کنند که تنش‌های غیرمتعارف بروز نکند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: البته وجود اختلاف نظر اشکالی ندارد اما قواعد حاکم بر کلام باید رعایت شود و این‌که همه بدانند نباید به هر قیمتی دیدگاهمان را به کرسی بنشانیم.

وی در پایان با بیان این‌که «جامعه ایران یک جامعه اخلاق‌محور است»، گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشورهای هم‌تراز خود جلوتر است به دلیل بعد اخلاقی و اخلاق‌محوری در نظام ماست و ما باید اخلاق را به عنوان تکیه‌گاه مطرح کنیم و این ویژگی را خدشه‌دار نکنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha