• سه‌شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 94072818666
  • خبرنگار : 71429

واکنش وکیل «بابک زنجانی» به گمانه‌زنی وزیر نفت

واکنش وکیل «بابک زنجانی» به گمانه‌زنی وزیر نفت

وکیل‌مدافع بابک زنجانی نسبت به گمانه‌زنی روز گذشته (دوشنبه) وزیر نفت در مورد موکلش واکنش نشان داد.

وکیل‌مدافع بابک زنجانی نسبت به گمانه‌زنی روز گذشته (دوشنبه) وزیر نفت در مورد موکلش واکنش نشان داد.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: اظهارات آقای زنگنه در خصوص پرداخت پول توسط موکلم به برخی رسانه ها از نظر پوشش و وارونه کردن جایگاه طلبکار و بدهکار از جهات مختلف قابل توجه است.

وی ادامه داد: ارتکاب فعل مجرمانه‌ای به موکلم نسبت داده شده که اگر این ادعا ثابت نشود، می‌تواند دارای وصف کیفری و مصداق افترا باشد. همچنین به برخی از رسانه ها هم تهمت دریافت پول از موکل زده شده که به نظر می رسد اهالی و اصحاب رسانه باید جهت روشن شدن موضوع و پاک کردن این اتهام سنگین، اقدام قانونی لازم را معمول دارند.

کوهپایه‌زاده خطاب به وزیر نفت گفت: من در همین جا ضمن ادای احترام به آقای زنگنه از وی درخواست دارم که دلایل و مستندات این ادعای خود را با صدای بلند و در معرض افکار عمومی اعلام کنند تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد.

وکیل مدافع بابک زنجانی افزود: نه به عنوان وکیل بابک زنجانی بلکه به عنوان یک شهروند از مسئولان قضایی و به خصوص دادستانی محترم استدعا دارم که برای کشف حقیقت با جدیت تمام موضوع را پیگیری کنند و چنانچه این اتهام اثبات شد با مجرمان و متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد؛ در غیر این صورت اجازه ندهند افکار عمومی جامعه این چنین دستخوش تشویش و نگرانی شود و مطابق با قانون با مرتکبین اعمال مجرمانه افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی برخورد شود.

وی در پایان با بیان اینکه شهادت می دهم اصحاب رسانه، روزنامه نگاران و خبرنگاران افرادی شریف، نجیب و پر تلاش هستند که حقیقتا با تحمل همه مصایب و سختی های کار بدون هیچ چشم داشتی به وظیفه و رسالت خطیر خود عمل می کنند، گفت: من بدین وسیله ضمن عذرخواهی از همه خبرنگاران و دست اندرکاران امر خاضعانه استدعا می کنم اجازه ندهند این مسایل و حواشی بر انجام وظیفه اطلاع رسانی دقیق، صحیح و بی طرفانه آنها تاثیر بگذارد و در پرونده موکلم واقعیت له یا علیه ایشان را بدون اغماض و با جرات و جسارت تمام انعکاس دهند.

بر اساس این گزارش، وزیر نفت روز گذشته با اشاره به انتشار برخی اظهارنظرهای بدهکار بانکی از سوی برخی رسانه‌ها، تصریح کرد: گمان می‌کنم ایشان در برخی رسانه‌ها پول خرج می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که این تصور ایجاد می‌شود که ایشان طلبکار هستند و ما بدهکار؛ در حالی که ایشان پول ملت را خورده‌اند و باید آن را پس بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۱۸:۲۶

عجب رويي داره . داره واسه وزير نفت هم خط ونشون ميکشه رو که نيست... دلمون از مفاسد اقتصادی خونه

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۲۰:۰۸

خوب اگر کلاهمان راقاضي کنيم وقتي قوه قضائيه پرونده چند هزار صفحه درست کرده و هر هفته در مورد آن گزارش مي دهد. جناب وزير نفت اگر مدرک جرمي دارد چرا به قاضي ادائه نمي کند و به رسانه ها مي دهد. آيا ايشان نبايد به کار وزرات خودشان برسند؟

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۲۰:۴۸

يعني چي؟ خب اقاي زنجاني شما سال 87 دنبال بليت ارزون پرواز دوبي بودي و سال 92 خودت هواپيمادار بزرگ شدي! عزيز من خوردي خوبم خوردي. متاسفانه ابروي بسيج هم بردي با اون مثالت که گفتي بسيجي اقتصادي هستي. من به عنوان خواهر يک شهيد مي گم نه بسيجي هستي و نه اقتصادي. شما بزرگترين کاسب تحريم ها تو کل تاريخ بشريت هستي. مردي که کمتر از 4 سال تونست ميلياردها دلار به جيب بزنه. اميدوارم دادگاه به حق خون شهدايي مثل برادر من حکمي متناسب با اين جرم بزرگ ابلاغ کنه. مثل دادگاه مه آفريد خسروي بايد دادگاه مردونه عمل کنه. شهدا نظاره گر اعمال ما هستند. خون امثال داداش من واسه چي ريخته شد؟ اينکه 28 سال بعد از شهادتش امثال زنجاني 4 ساله ميلياردر به دلار شوند؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۲۰:۵۲

خيلي پررو . .اخه اين مجلس در برابر اختلاس هاي زمان احمدي نژاد ساکت بود .نه اينکه خداي ناکرده فکر بد بکني فقط مي خواستند تشويش براي مردم به وجود نياد.تو اين دولت هم هنوز دزدي و اختلاس رخ نداده ولي دولت را به سيخ کشيدند .دليلش را دانشمندان هنوز پيدا نکرده اند .

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۲۱:۵۰

اينکه هر متهم يا مجرمي نياز به وکيل داره قبول ولي سوال من اينه که وکيل اين متهم دقيقآ از چي دفاع مي کنه؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۲۲:۴۳

اين وکيل بگه ظرف مدت کوتاهي اين همه ثروت از کجا ؟؟؟ واقعا هم ... خدا بيامرز اين موکل تو خون مردم رو تو شيشه کرده که الان اين حرفها رو ميزنن الکي که نميگن کمي انصاف هم چيز خوبيه

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۲۳:۰۴

تاريخ دير يا زود پرده از داستان اين مرد بر خواهد داشت بعدا براي همه مشخص خواهد شد او نوزاد متولد شده در دامن چه کسانی است، در دامن که بزرگ شد و در طرفداري از کدام حزب و اشخاص پول ها خرج کرد و اخرش ...!

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۹ ۰۸:۵۵

دوست عزيز ، لطف كنين پول ما رو پس بدين ، اين حرف ما مردم ايرانه ، آقاي زنگنه پول نفت مردم و ميخوان ، بيارين پس بدين