• چهارشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۴ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94072919359
  • خبرنگار : 71234

با اشاره به نامه رهبری به رییس‌جمهور درباره برجام؛

نکو: دولت بر اجرای مفاد برجام نظارت کافی داشته باشد

نکو: دولت بر اجرای مفاد برجام نظارت کافی داشته باشد

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت بر لزوم وجود نظارت بر روند اجرای برجام طبق تاکیدات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت بر لزوم وجود نظارت بر روند اجرای برجام طبق تاکیدات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور در مورد برجام گفت: رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده باید نامه مقام معظم رهبری را که در راستای رعایت حفظ منافع ملی و مصالح عالی کشور است سرلوحه کارشان در اجرای برجام قرار دهند.

وی افزود: یکی از بندهای این نامه در مورد بدعهدی های آمریکا است که این از نامردی‌های آمریکا در گذشته نشات می گیرد.

رهبر معظم انقلاب با رصد مسائل، جرزنی های آمریکایی ها را در موارد مختلف دیدند و به همین دلیل بیشتر دغدغه‌شان روی این موضوع بود که دولت مراقب شیطنت ها و تخلف های آمریکا و هم دستانش در برجام باشد تا این جرزنی ها باعث انحراف از اجرای برجام نشود.

وی با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور حاوی تذکراتی است که حکایت از زیرنظر گرفتن تمامی مراحل مذاکرات توسط معظم له دارد افزود:‌ مقام معظم رهبری با توجه به وجود برخی احتمالات در آینده به نکاتی در این نامه تاکید کردند که قطعا باید در سرلوحه کارها قرار بگیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری از تمامی دست اندرکاران در به ثمر رساندن مذاکرات برجام به ویژه تقدیر از رئیس مجلس و نمایندگان در تهیه طرح برجام گفت:‌ رهبر معظم انقلاب ضمن اشاره به طرح اجرای برجام برای محکم کاری و جلوگیری از هرگونه انحرافی این نامه را نوشتند و گوشزد کردند آنچه که در متن برجام وجود دارد قابل قبول خواهد بود و خارج از آن را نمی پذیریم.

نکو با تاکید مجدد بر اینکه که نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور نکات بسیار ارزنده ای دارد گفت:‌قطعا باید غربی ها به خواست ملت ایران در برجام احترام بگذارند و مفاد آن را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه طبق تاکید مقام معظم رهبری باید نظارت کافی در اجرای برجام وجود داشته باشد گفت: مبادا در اجرای برجام مسیری طی شود که بتوانند به ملت ایران توهین کنند و خارج از برجام مواردی را اجرایی کنند؛ برای رخ ندادن چنین امری باید نظارت کافی وجود داشته با شد و دولت به بهترین نحو از تمامی ابعاد ماجرا آگاهی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha