• پنجشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۴ / ۰۳:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94073019485
  • خبرنگار : 71184

با اشاره به نامه رهبری به رییس‌جمهور درباره برجام؛

مقیمی: همراهی سه قوه در حسن اجرای برجام موجب دلگرمی مردم می‌شود

مقیمی: همراهی سه قوه در حسن اجرای برجام موجب دلگرمی مردم می‌شود

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همراهی سه قوه در حسن اجرای برجام و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای پیشبرد اهداف سران نظام، موجب دلگرمی و امید در میان مردم می‌شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همراهی سه قوه در حسن اجرای برجام و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای پیشبرد اهداف سران نظام، موجب دلگرمی و امید در میان مردم می‌شود.

"احمد مقیمی" در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور در مورد اجرای برجام، خاطرنشان کرد: رهبری تاکید داشتند که طرف مقابل قابل اعتماد نیست و همواره در نامه خود گوشزد کردند که باید توجه داشت آمریکا و طرف‌های غربی در اجرای برجام به دنبال منافع خود هستند؛ حال مسئولین باید با هوشیاری و ذکاوت، شرایط را به خوبی درک کرده و از برنامه جامع اقدام مشترک برداشتی به نفع کشور داشته باشند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: رهبری نکته مهمی در مورد لزوم توجه به مصوبه مجلس در مورد برجام داشته‌اند و مرقوم کردند، 9 بندی که مجلس به عنوان این ملاحظه در مورد سند اجرای برجام به قانون تبدیل کرده است باید اجراء شود تا دغدغه‌ای در مورد بدعهدی و بی‌تعهدی طرف‌های خارجی در مورد اجرای برجام متوجه کشور نشود. همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر عدم غفلت از تولید، سرمایه‌گذاری و اقتصاد مقاومتی در زمان پساتحریم در این نامه به چشم می‌آید و مسئولین باید بدانند لغو محدودیت‌ها نباید به معنای پر شدن بازار از محصولات خارجی باشد و نباید از اصول متعالی اقتصادی مقاومتی در این زمینه غافل شد.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به تشکیل گروهی برای نظارت بر حسن انجام برجام، گفت: باید سه قوا از تمام توان کارشناسی و دانشگاهی خود در این کارگروه استفاده کنند و مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش‌های مجلس، دولت و تیم اقتصادی آن، پارلمان، بخش خصوصی و قوه قضاییه، کانون وکلا و زیرمجموعه های کارشناسی‌اش باید در این کارگروه با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی حضور داشته باشند تا هیچ نگرانی در مورد این سند در بین مردم ایجاد نشود و امید است با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، سند برجام آنگونه که به صلاح کشور است، از اجراء و نتایج آن بهره ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha