• سه‌شنبه / ۵ آبان ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94080502479
  • منبع : نمایندگی مرکزی

معاون سیاسی استاندار مرکزی:

مشارکت حداکثری مردم باید در انتخابات امسال محقق شود

مشارکت حداکثری مردم باید در انتخابات امسال محقق شود

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: قانونمداری و رعایت اصل بیطرفی در انتخابات دو تکلیف مهم مجریان انتخاباتی است و باید صیانت از آرای مردم در سرلوحه امور قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: قانونمداری و رعایت اصل بیطرفی در انتخابات دو تکلیف مهم مجریان انتخاباتی است و باید صیانت از آرای مردم در سرلوحه امور قرار گیرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی – حسن‌بیگی در نشست مشورتی بخشداران استان مرکزی که در شهرستان زرندیه برگزار شد، با بیان این‌که «انتخاباتی که در آن امنیت ملی تقویت نشود، هیچ سودی برای کشور به دنبال ندارد»، اظهار کرد: اصلی‌ترین موضوع در انتخابات ایجاد و برقراری امنیت است و بخشداران در حیطه کار خود مسئول برقراری امنیت در بخش‌ها هستند.

وی گفت: بخشداران در انجام این وظیفه خطیر در خط مقدم مسئولیت هستند و کار از رده‌های پایین در بخش‌ها باید با جدیت آغاز شود تا به رده‌های بالا برسد. اگر همه ما به وظایفی که برعهده داریم به چشم امانت نگاه کنیم، تکلیف سنگینی را که به عهده گرفته‌ایم به مراتب آسان‌تر و بدون دغدغه به انجام می‌رسد. سوءاستفاده کردن از امانتی که به ما واگذار شده، خیانت است و نباید اجازه داد این مسئله در هیچ سطح و به هیچ شکلی اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: دولت یازدهم هیچ کوتاهی و سهل‌انگاری در خدمت‌رسانی به مردم را نمی‌پذیرد. اولویت کاری همه فرمانداران و بخشداران در فرصت باقی تا زمان رای‌گیری جدیت در قانون و عمل به آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ارکان انتخابات، هیات اجرایی، هیات نظارت و بازرسی و مردم هستند و همه باید به بهترین شکل به تکالیف خود در قبال انتخابات عمل کنند.

وی افزود: همه مسئولان باید با اتحاد و همدلی مردم را به حضور باشکوه و دشمن‌شکن هدایت و راهنمایی کنند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال بخش مهمی از پیام مقام معظم رهبری در مقوله دولت، ملت ،همدلی و همزبانی را محقق کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha