• چهارشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94080602896

ترکیب نهایی تیم ملی ووشو برای مسابقات جهانی

ترکیب نهایی تیم ملی ووشو برای مسابقات جهانی

ترکیب نهایی تیم ملی ووشوی ایران در دو بخش تالو و ساندای بانوان و آقایان جهت حضور در رقابت های قهرمان جهان در اندونزی مشخص شد.

ترکیب نهایی تیم ملی ووشوی ایران در دو بخش تالو و ساندای بانوان و آقایان جهت حضور در رقابت های قهرمان جهان در اندونزی مشخص شد.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری چند دوره اردوی آماده سازی متمرکز، ترکیب نهایی ملی پوشان ایران برای اعزام به رقابت های جهانی جاکارتای اندونزی مشخص شد.

هانیه رجبی (چانگ چوان، دائو شو و گون شو) و زهرا کیانی (چانگ چوان، جین شو و چیانگ شو) نفرات اعزامی تالوی بانوان هستند. الهام صادقی مربیگری این تیم را بر عهده دارد.

تین ساندا بانوان نیز با سه نفر به مسابقات اعزام می شود. صدیقه دریایی در 60 کیلوگرم، شهربانو منصوریان در 65 کیلو و مریم هاشمی در 70 کیلو نیز ترکیب بانوان سانداکار را تشکیل می دهند.

ژانگ یو جیه سرمربی و خدیجه زینال زاده مربی ساندای بانوان هستند.

در تالوی مردان، طاهر قاسمی (نن گون، نان چوان و نن دائو)، فرشاد عربی (نن گون، نان چوان و نن دائو)، رضا خلف زاده (چانگ چوان، جین شو و چیانگ شو) و محسن احمدی (شینگی چوان و ددائو) حضور خواهند داشت. تیم دوئیلین نیز متشکل از محسن احمدی، ابراهیم فتحی و نوید مکوندی خواهد بود.

هو جین چائو سرمربی تالو، احسان پیغمبری و توحید اسدیان به عنوان مربی تیم تالو را همراهی می کنند.

تیم ساندای مردان نیز با ترکیب جعفر شیرزاد در 65 کیلوگرم، محسن محمدسیفی در 70 کیلو، سچاد عباسی در 75 کیلو، امیر فضلی در 85 کیلو و حمیدرضا قلی پور در 90 کیلو راهی محل برگزاری مسابقات جهانی می شود.

یزدان میرزایی در وزن 80 کیلوگرم از ترکیب کنار گذاشته شد تا پنج سانداکار اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شوند. حسین اوجاقی سرمربی ساندا، منصور نوروزی و علی شیرآقایی مربی ساندای مردان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha