• چهارشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94080603090
  • منبع : نمایندگی مازندران

با اشاره به نامه رهبری به رییس‌جمهور درباره برجام،

حسینی: نامه رهبری مسیر درست اجرای برجام را نشان داد

حسینی: نامه رهبری مسیر درست اجرای برجام را نشان داد

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه رهبری مسیر درست اجرای برجام را نشان داد.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه رهبری مسیر درست اجرای برجام را نشان داد.

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران درباره اهمیت نامه مقام معظم رهبری در مورد برجام گفت، همه جهان از نقش بی‌بدیل رهبری چه در زمان امام راحل و چه در زمان مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب و اداره مدبرانه یک سرزمین اسلامی آگاه هستند.

وی عنوان کرد: انقلاب‌های بسیاری در سال‌های گذشته چه در کشورهای اسلامی و چه غیر اسلامی رخ داد که نتیجه‌ای نداشت اما انقلاب اسلامی علیرغم دشمنی دشمنان به نتیجه مطلوب خود رسید.

حسینی تصریح کرد: رسیدن به نتیجه مطلوب در انقلاب اسلامی نشان از نقش بی‌بدیل رهبران انقلاب و از همه مهم‌تر اطاعات مردم از رهبری و حضور گسترده آنان در صحنه‌های مهم دارد.

حسینی یادآور شد: برجام نیز همانند انقلاب اسلامی دوره گذر از گردنه سخت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.

وی افزود: صبوری ملت؛ تدبیر دولت و فرماندهی بی‌نظیر رهبری سبب شد تا مرحله به مرحله از این گردنه سخت عبور کنیم؛ هرچند که هنوز راه بسیار زیادی تا رسیدن به نتیجه مطلوب وجود دارد.

نماینده مردم سوادکوه در مجلس گفت: موضوع توافقات هسته‌ای که از دولت گذشته شروع شد در این دولت تا حدودی به نتیجه رسید و نتیجه‌ای که به دست آمد برای اجرایی شدن به مجلس رفت.

وی عنوان کرد: مجلس با بررسی نتیجه مذاکرات یک سری محورها و خط مشی‌هایی را برای دولت در نظر گرفت که دولت باید در حدود این ریل تنظیم شده حرکت کند.

حسینی خاطرنشان کرد: یک سری مخالفت‌ها و دغدغه‌ها درباره متن برجام وجود داشت که با تدبیر رهبری و نامه ارسالی ایشان در مورد این دغدغه‌ها مسیر درست را برای دولت در انجام این مسائل آشکار کرد.

وی افزود: نامه رهبری درباره برجام به دولت قدرت داده است و این فرصت را به دولت می‌دهد تا در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کنند.

حسینی ابراز کرد: این نامه حکایت از آن دارد که برجام حمایت کامل و قاطع رهبری را در پشت سرخود دارد.

نماینده مردم سوادکوه در مجلس اظهار کرد: با توجه به حکم رهبری تمامی مسئولان ذیربط در حوزه هسته‌ای ملزم به رعایت بندبند قوانین تصویب شده و اجرایی شدن احکام برجام هستند.

حسینی افزود: کشورهای مدعی نیز بدانند هرکجا که از قوانین برجام تخطی کنند ایران هم از مواضع خود تخطی می‌کند و باید قاطعانه اعلام کرد این توافقات دوطرفه است و هیچ طرفی نمی‌تواند با زور و تهدید مواضع خود را به پیش ببرد.

وی اعلام کرد: هرطرف که پایبند توافقات نباشد بازنده است.

نماینده مردم سوادکوه در مجلس تصریح کرد: به فرمان رهبری و با نامه ایشان که خط مشی‌ها را تبیین کرده دولت نیز نمی‌تواند در این زمینه تندروی و کندروی کند و اگر روزی دولت تخطی دراین زمینه انجام دهد مجلس جلوی آن ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha