• چهارشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94080603167
  • منبع : نمایندگی البرز

مدیرکل سیاسی استانداری البرز:

نگرانی احزاب برای فعالیت انتخاباتی باید رفع شود

نگرانی احزاب برای فعالیت انتخاباتی باید رفع شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: احزاب در البرز آن‌گونه که انتظار می‌رود، فعالیت ندارند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: احزاب در البرز آن‌گونه که انتظار می‌رود، فعالیت ندارند.

توکل لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی از احزاب دفاتر خود را فعال و جلساتی را نیز برگزار کرده‌اند اما این متناسب با انتظار دولت جهت فعالیت احزاب نیست.

وی درباره فعالیت احزاب در استان البرز افزود: بسیاری از احزاب تحت تاثیر و منتظر تغییر در اوضاع کلی کشور هستند؛ علاوه بر آن فعالین سیاسی همچنان نسبت به فعالیت و نتایج پس از آن نگرانی دارند که این نگرانی باید رفع شود.

وی درباره اقدامات صورت گرفته برای افزایش فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی استان خاطرنشان کرد: بنده شخصا برای اطمینان‌دهی به فعالین و رفع نگرانی‌ها تاکنون در بسیاری از جلسات آنان شرکت کرده‌ام و علاوه بر آن با احزابی که هنوز مجوز دفاتر استانی دریافت نکرده‌اند نیز مکاتبه داشته‌ایم تا این احزاب و تشکل‌ها نیز فعالیت رسمی خود را شروع کنند.

مدیرکل سیاسی استانداری البرز افزود: مجموعا 35 حزب و تشکل سیاسی در استان البرز وجود دارد که از این تعداد 17 تشکل مجوز تاسیس دفتر استانی خود را دریافت کرده‌اند و 18 تشکل نیز هنوز نسبت به دریافت مجوز اقدامی انجام نداده‌اند.

وی با تاکید بر تسهیل شرایط برای فعالیت سیاسی در استان یادآور شد: اداره کل سیاسی و انتخابات البرز از فعالیت احزاب در استان استقبال و حمایت می‌کند و احزابی که برای فعالیت درخواست مجوز دارند می‌توانند پس از بررسی درخواست و استعلام از فرمانداری با دستور استاندار فعالیت خود را شروع کنند.

وی در پایان به همکاری دیگر نهادها برای رشد فعالیت احزاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی مرتبط با فعالیت احزاب تاکنون همکاری خوبی را با این تشکل‌ها داشته‌اند و به تازگی احزابی چون اعتماد ملی و هم‌اندیشان نیز برای استقرار دفاتر خود در البرز اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha