• شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94080904373
  • خبرنگار : 71533

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

زمان قطعی تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان هنوز مشخص نیست

زمان قطعی تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان هنوز مشخص نیست

کمال الدین سجادی اعلام کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری و جامعه روحانیت مبارز پیگیر تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان هستند، اما هنوز نمی‌توان زمان قطعی تشکیل این شورا را مشخص کرد.

کمال الدین سجادی اعلام کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری و جامعه روحانیت مبارز پیگیر تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان هستند، اما هنوز نمی‌توان زمان قطعی تشکیل این شورا را مشخص کرد.

کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص وضعیت تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان که پیش از این اعلام شده بود تا پایان مهرماه تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: معمولا وقوع رخدادهای سیاسی و اجتماعی زمان زیادی می‌برد؛ چرا که این گونه مسائل، همواره با احتمالات و گمانه زنی ها همراه هستند و در مورد تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان نیز از آنجا که طیف اصولگرایان، همانند اصلاح طلبان،‌ طیفی بزرگ و گسترده است هماهنگ کردن همه بخش‌های این طیف با یکدیگر و به تبع آن تشکیل شورای هماهنگی، اندکی زمان‌بر خواهد بود.

وی افزود: جامعه روحانیت مبارز و جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال حاضر پیگیر تشکیل این شورا هستند و مشغول فراهم کردن ساختارهای لازم برای آن هستند و در آینده نزدیک این شورا تشکیل شده و کار خود را آغاز خواهد کرد.

سجادی با اشاره به ترکیب شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار کرد: این شورا قرار است با حمایت و پشتیبانی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکیل شود و ترکیب آن نیز طیف‌های مختلف جناح اصولگرا و چهره‌های حقیقی و حقوقی این جریان را در بر خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی اصولگرایان به طور حتمی تشکیل خواهد شد، اما هنوز نمی‌توان زمان دقیقی را برای آن اعلام کرد،‌ گفت:‌ جبهه پیروان خط امام و رهبری به عنوان جمعی که شامل 18 تشکل و حزب اصولگرا می‌شود، آمادگی خود را اعلام کرده است، تا با شورای هماهنگی اصولگرایان و سایر احزاب و تشکل های اصولگرا در هماهنگی کامل باشد تا جریان اصولگرایی بتواند با وحدت و انسجام هر چه بیشتر خود را برای انتخابات آماده کند.

وی با اشاره به تجربیات گذشته اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به سوابق و تجربه‌های موفق مان در انتخابات مجالس هشتم و نهم و استفاده جناح اصولگرایی از فرمول های 5+6 و 7+8 که به خوبی جوابگوی اهداف ما بودند،‌ می‌کوشیم برای انتخابات مجلس هم با روز آمد ساختن این فرمول، اصولگرایان را در جهت انسجام هر چه بیشتر پیش ببریم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه رسیدن به وحدت در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای حضور در انتخابات است، اظهار کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم،‌ حضرات آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح موافقت خود را با رسیدن به وحدت در جریان اصولگرایی اعلام کرده‌اند و با ارائه نظرات هدایت گرایانه خود به این امر کمک کرده و می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین با اشاره به وضعیت جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال حاضر گفت: ما اسامی کاندیداهای بالقوه و بالفعل خود را از دبیران استان های خود دریافت کرده‌ایم و قصد داریم با توجه به ملاک‌های مورد نظرمان از کسانی که واجد شرایط هستند، در انتخابات مجلس استفاده کنیم.

وی افزود: کمیته انتخابات جبهه پیروان و نیز کمیته‌های مربوط به آن، مثل کمیته زنان و کمیته تبلیغات می‌کوشند فعالیتهای خود را در حال حاضر گسترش بخشند و در این زمینه کمیته زنان جبهه پیروان نیز در نظر دارد تا با استفاده از چهره های کار آمدِ خود در تهران و سایر استان‌ها زمینه را برای حضور هر چه بیشتر زنان در لیست‌های انتخاباتی فراهم آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha