• یکشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94081709818
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده مردم ملایر در مجلس:

شاخص سنجش میزان ولایت‌پذیری مسئولان مشخص است

شاخص سنجش میزان ولایت‌پذیری مسئولان مشخص است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نامه مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور درباره برجام را شاخصی برای سنجش میزان ولایت‌پذیری مسئولان دانست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نامه مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور درباره برجام را شاخصی برای سنجش میزان ولایت‌پذیری مسئولان دانست.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، با تاکید بر «واجب بودن حفظ جایگاه ولایت‌فقیه در کشور»، اظهار کرد: نامه مقام معظم رهبری شاخصی است برای مسئولان به ویژه آنانی‌که ادعای اطاعت و ولایت‌پذیری و التزام عملی به فرمایشات رهبری دارند تا میزان ولایت‌پذیری خود را بسنجند.

وی با بیان این‌که «مقام معظم رهبری با نامه خود، حجت را بر مسئولان تمام کردند»، تصریح کرد: صحبت‌ها و نامه رهبری تنها برای قرار دادن جلوی چشم و عمل نکردن به آن نیست. بلکه باید به تمامی موارد آن عمل شود.

وی با اشاره به مصوبات اخیر مجلس درباره برجام ادامه داد: تشخیص مجلس در رابطه با برجام محتاطانه بود و دچار افراط و تفریط‌هایی شد که صحبت‌ها و نامه رهبری فصل‌الخطاب همه این صحبت‌ها بود و هیچ تفاوتی بین مسئولان نبوده و همگی باید به گفته‌های ایشان عمل کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید بر «توجه به خواسته اکثریت مردم جامعه» گفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام باید دقت بیشتری در تصمیم‌گیری‌های خود داشته باشد و خواسته اکثریت مردم جامعه را بر خواسته یک گروه سیاسی خاص ارجحیت دهد.

وی با بیان این‌که «نظارت بر عملکرد 5+1 در واقع نظارت بر منافع کشور است»، خاطرنشان کرد: ما به علت برخی منافع کشور از تعدادی از مواضع خود کوتاه آمدیم و انتظار داریم که طرف مقابل نیز به تعهدات خود در این زمینه پایبند باشد.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تعهدات کتبی از طرف مقابل اشاره کرد و گفت: ما سابقه عهدشکنی زیادی از دولت‌های طرف مقابل دیده‌ایم و باز هم خواهیم دید و علت تاکیدات رهبری نیز همین بدعهدی‌های سابق طرف مقابل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha