• یکشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94081710121
  • خبرنگار : 90047

پس از کسب سهمیه انفرادی تیر وکمان در تایلند

شجاعی: این سهمیه را به وزارت و کمیته المپیک تقدیم می‌کنم

شجاعی: این سهمیه را به وزارت و کمیته المپیک تقدیم می‌کنم

رییس فدراسیون تیر و کمان پس از کسب اولین سهمیه المپیک تیر وکمان گفت: این سهمیه را به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تقدیم می کنم زیرا با حمایت های آنها این موفقیت حاصل شد.

رییس فدراسیون تیر و کمان پس از کسب اولین سهمیه المپیک تیر وکمان گفت: این سهمیه را به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تقدیم می کنم زیرا با حمایت های آنها این موفقیت حاصل شد.

محمد علی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، افزود:جو اخلاق مداری که در خانواده تیر وکمان وجود دارد و با حمایت های بی دریغ دکتر گودرزی، سجادی و سایر معاونان وزارت ورزش و همچنین با حمایت های مهندس هاشمی و شهنازی موفق شدیم اولین سهمیه المپیک را توسط زهرا نعمتی کسب کنیم. این موفقیت را من مدیون دعای مردم و حمایت های مسوولان کشور می‌دانم و آن را تقدیم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می کنم.

وی افزود: امیدوارم با همین حمایتها بتوانیم در آنتالیای ترکیه نیز موفق به کسب سهمیه تیمی شویم تا با تیم کاملی راهی بازیهای ۲۰۱۶ المپیک ریو شویم.

شجاعی در ارزیابی از عملکرد کمانداران ریکرو و کامپوند در این رقابتها اضافه کرد:من از عملکرد هر دو تیم راضی هستم، هر چند در ریکرو ما موفق به کسب مدال نشدیم اما توفیقاتی که از نظر افزایش رکورد توسط کمانداران ریکرو داشتیم و برای اولین بار تیم ما توانست تیم قدرتمند چین تایپه را شکست دهد، نشان از این دارد که کمانداران ما می توانند با تیم قوی در المپیک ریو شرکت کنند و افتخارآفرین باشند.

رییس فدراسیون تیرو کمان خاطرنشان کرد:دو نفر از کمانداران ریکرو ما در تیر طلایی سهمیه المپیک را از دست دادند و این نشان از آن دارد که ما گلخانه ای کار نکردیم و خروجی عملکرد ما قابل قبول بوده است بنابراین این اطمینان را می دهم که در آنتالیا مشکلی برای کسب سهمیه بویژه در بخش تیمی نخواهیم داشت و با قدرت ظاهر خواهیم شد.

وی گفت:بعد از بازگشت از تایلند برنامه ریزی خوبی انجام خواهیم داد تا در ترکیه موفق به کسب سهمیه تیمی توسط بانوان و سهمیه انفرادی و تیمی در بخش مردان شویم.

رییس فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: با افزایش رکوردی که توسط کمانداران ریکرو در تایلند داشتیم، این نوید را می‌دهم که در آینده توفیقات ما تنها در کامپوند خلاصه نخواهد شد و در ریکرو نیز روی سکو قرار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد:به نظر می رسد با افتخاراتی که از بازیهای آسیایی اینچئون تاکنون داشتیم و کسب اولین قهرمانی جهان در دانمارک توسط تیم کامپوند و در نهایت کسب سهمیه المپیک کلکسیون افتخارات فدراسیون تیر وکمان کامل شد و بعد از این باید با قدرت پیش برویم تا خود را در ریکرو نیز روی سکو ببینیم.

شجاعی در پایان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اجازه حضور به زهرا نعمتی برای شرکت در رقابتهای کسب سهمیه پارالمپیک در تایلند را می دهید یا خیر، گفت:یک ورزشکار نماینده یک مملکت و کشور است و متعلق به یک فدراسیون نیست. اگرچه در طی یکسال گذشته هزینه تمام اردوهای داخلی و برون مرزی با فدراسیون بود اما در بخش کسب سهمیه پارالمپیک بستگی به تشخیص زهرا نعمتی دارد که حضور پیدا کند یا خیر؟ البته من یقین دارم که خسروی وفا از حضور وی در کسب سهمیه پارالمپیک استقبال خواهد کرد. امیدوارم در پارالمپیک نیز افتخارآفرین باشد چون از تواناییهای بالایی برخوردار است و با کسب سهمیه المپیک ثابت کرد که وی به عنوان تنها کماندار معلول کشور می‌تواند هم در المپیک و هم در پارالمپیک به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha